Magyar Hírlap

Karrier
2017. január 16. 13:35
Na, hová tart Bayer Zsolt? címmel hozta le a kormánypárti Magyar Idők online változata a hírt, miszerint Bayer Zsolt a Magyar Hírlaptól átigazol hozzájuk. A publicistának az Echo TV-n is lesz majd műsora.
2016. december 2. 8:07
A „jobboldali szellemiségű” fogalomleírást használtam korábban én is az Echo Tv-vel kapcsolatban. Most már nem ezt mondanám, hanem azt, hogy a Fidesz–KDNP szellemiségének megfelelő, a kormányhoz legközelebb álló csatorna az Echo. Interjú.
2016. november 5. 16:57
Én speciel négy érdeklődővel tárgyaltam, volt köztük két kifejezetten ballibnek mondható toptízes milliárdos is, de egyszerűen a messze legkomolyabb szándékú Széles úr adta magasan a legjobb ajánlatot és a hosszabb távú működtetés garanciáit.
2016. november 5. 12:42
Gyalázatosnak tartom, hogy a ma is tőkeerős baloldali vállalkozók közül egy sem volt, aki annak idején a Magyar Hírlapot vagy most a Népszabadságot meg akarta volna menteni. Interjú.
2016. október 17. 10:03
Szeretnénk az aggódókat megnyugtatni, ha ugyanilyen lehetetlen helyzetbe kerülne a Magyar Hírlap vagy a Magyar Idők, akkor az ő alkotói közösségükkel is hasonló formában vállalnánk szolidaritást.
2016. október 13. 11:37
Egymásnak ugrott Böcskei Balázs és G. Fodor Gábor az Echo TV-ben Gajdics Ottó társaságában. Kiderült: GFG szerint a Népszabadság megszűnésével lezárult a rendszerváltás, Gajdics Ottó koholt pedofilozós cikkecskét írna a Magyar Idők példányszámain rugózókról, Böcskei Balázs szerint pedig nem gazdasági okokból függesztették fel a napilap kiadását.
Média
2016. október 12. 10:01
„Ez egy gyáva puccs, amit politikai döntés motivált! Felfoghatatlan és méltatlan, ami történt” – fakadt ki Pető Péter, a Népszabadság főszerkesztő-helyettese az ELTE keddi rendezvényén, amelyet a napilap sorsáról rendeztek. Tamás Ervin, korábbi kollégája úgy érzi: „most látszik, hogy a Népszabadság több mint aminek hittük. Nem lehet lábvizes medencét csinálni belőle. Ezért döntöttek úgy, inkább leeresztik a vizet”. Tudósításunk.
2016. október 9. 11:23
A Népszabadság megszüntetése – vagy ha a jobboldal a fölháborodás hatására visszatáncol, akkor csak a tönkretétele – disznóság, amint a tüntetés elején mondottam volt, akkor is az, ha a liberális polgári sajtóval szemben nincsenek illúzióink.
2016. május 19. 12:28
Bayer Zsolt gyűlöletkeltőnek és kirekesztőnek ítélt cikke miatt bírságot rótt ki a médiatanácsa a Magyar Hírlapra. Bayer a 14 évnél idősebb migránsokat nevezte potenciális gyilkosoknak.
Blogpiac
2016. április 20. 9:25
A VS által közölt 2013-as Századvég-elemzés szerint a jobboldali sajtó teljes lemaradásban van a blogpiacon, ugyanis az Index, az Origo, a HVG és a Népszabadság irányítja a fontosabb blogszolgáltatókat. A magyarországi blogvilágot egyébként nemzetközi összevetésben agresszívnek, párpolitikai szemléletűnek és személyeskedőnek írja le a politikakutató cég – közölte a Századvég anyagait kutató VS.
2016. április 13. 11:43
Mélységesen megdöbbent és felkavar, hogy egy vezető magyar politikai napilap, mint az Önöké, olyan cikksorozatot publikál, mint amilyet Bayer Zsolt írt „Tűrhetetlen” címmel.
2015. november 13. 9:32
Arra mindenesetre jó volt ez az ügy, hogy felkeltse az érdeklődésemet: hogy állnak a közélettel foglalkozó magyar heti- és napilapok, online portálok a nemi egyenlőség tekintetében? Mennyire van 2015 a magyar sajtóban a Trudeau-féle időszámítás szerint?
2015. november 1. 12:31
Széles Gáborék, ha megtehetnék, tán törvényileg tiltanák be a paródiát, hiszen csak a befeszülésben, a fenyegetőzésben és a feljelentésben hisznek.
2015. október 30. 15:36
Attól ugyanis, hogy valaki humorosnak érzi magát, nincs joga törvényszegéshez, nem költözhet be más lakásába, nem veheti el más tulajdonát, haszonszerzésből nem lophatja el, nem másolhatja le majd nem terjesztheti annak szellemi termékét.
Magyar Kétfarkú Kutya Párt
2015. október 30. 9:57
Leállítják Paks 2 építését, feloszlik az MSZP, többet költ a kormány oktatásra, a gyalogosoké lesz a pesti Duna-part: ezekkel a címekkel jelentetett meg egy Magyar Hírlapot a Magyar Kétfarkú Kutya Párt, teljesen átvéve a lap külalakját és címét.
Megtévesztő, sztereotíp vélemények
2015. szeptember 25. 15:10
Hatósági eljárást indít a Médiatanács Boross Péter volt kormányfő Magyar Hírlapban megjelent interjúja miatt. Boross a Magyar Hírlapnak azt nyilatkozta a migránsokról: „nagyon fontos, hogy nemcsak a kultúrájuk más, hanem az ösztönrendszerük, biológiai, genetikai adottságaik is.” A Médiatanács szerint ez alkalmas lehetett a bevándorlókat érintő megtévesztő, sztereotip vélemények felerősítésére.
2015. szeptember 25. 13:35
Nem tett eleget a TV2 a kiegyensúlyozott tájékoztatás követelményének, amikor a Jobbik álláspontját nem közölték a Tényekben – közölte a Médiatanács. A testület hatósági eljárást indított a Magyar Hírlap ellen, mivel vélhetően kirekesztő tartalmat közölt, és módosította a Közszolgálati Kódexet is.
2015. május 13. 8:30
Csintalan Sándor szerint a jobboldali médiumok éléről lelkiismereti okokból távozó vezetők korábban hónapokig azt szajkózták, hogy „Orbán egy orosz kém”. Bayer Zsolttal vitáztak az Echo-n.
2015. május 7. 18:58
Volt négy év, amikor a legtöbbször befelé pattant a labda a kapufáról, aztán egyszer csak fordult a szerencse. Most aztán már nemhogy kifelé perdül, de egyenesen taccsra megy az összes lövés.
Az új Simicska
2015. április 15. 9:04
Pár napja megalapították a Modern Media Group Befektetési és Vagyonkezelő (MMG) Zrt.-t, amelynek fele részben Habony Árpád a tulajdonosa, akire a jelek szerint az új Simicskaként tekint a kormány – írja a Válasz.hu. Az MMG Zrt a Napi Gazdaság székhelyén van bejegyezve.
Mocskolódó blogok
2015. március 25. 20:29
Magyarországon egyre inkább „pártos sajtó” működik, a közmédia feladata pedig az objektivitás és a kormány álláspontjának közvetítése Kövér László szerint. Az Országgyűlés elnöke egy rádióinterjúban leszögezte: nem Simicska Lajos az első számú szereplő. Kövér szerint a blogok a „mocskolódás szabadságát” képviselik, a Népszava pedig revolverlap.
2015. március 19. 13:44
Hat évvel ezelőtt politikai döntés született a Széles Gábor-féle médiacsoport (Magyar Hírlap, Echo TV) ellen. Széles nem üzent, nem nyilatkozgatott trágárul Gyurcsány Ferencről, nem hirdetett háborút ellene.
2015. március 18. 11:43
A Magyar Hírlap volt főszerkesztője 2009-ben rákosista húzásnak értékelte, amikor a Gyurcsány-kormány bojkottot hirdetett a jobboldali napilap ellen – emlékeztet a Válasz.hu.
2015. február 26. 9:42
Páratlanul kigondolt és központi szervezettségű volt az elmúlt években a Simicska által működtetett kormánypárti médiabirodalom – mondta Bátorfy Attila, a kreatív újságírója Friderikusz Sándor műsorában.
2015. január 15. 9:09
Múlt héten találkozott Orbán Viktor miniszterelnök a kormánypárti médiumok vezetőivel, akiknek elmondta: a jövőben első sorban a közmédiára kíván támaszkodni a kormány – értesült több független forrásból a VS. Borókai Gábor, a Heti Válasz főszerkesztője a találkozó tényét megerősítette, de többet ő sem árult el.
2014. november 20. 9:06
Úgy vélem, vezetésem alatt a Magyar Hírlap tényfeltáró írásaival, mélyreható publicisztikáival meghatározó orgánuma lett a magyar sajtónak és sokat tett a valódi rendszerváltás kiteljesedéséért.
2014. november 14. 14:23
A Pesti Srácok portál szerint Széles Gábor elbocsátotta Stefka István tiszteletbeli főszerkesztőt, és bizonytalan magának a Magyar Hírlapnak a sorsa is.
2014. szeptember 19. 9:05
Hogy miért fontos a Facebook? Ezen a közösségi oldalon ma már lényegesen több embert el lehet érni, mint a nyomtatott sajtóval. Interjú.
2014. szeptember 1. 17:59
Egy szélsőséges balliberális lapból véglegesen jobboldali, a nemzeti érdekeket kommunikáló napilap lett.
Hírlap
2014. szeptember 1. 15:28
A Magyar Hírlap eddigi megbízott főszerkesztő-helyettese váltja Stefka István a főszerkesztői poszton, aki tiszteletbeli főszerkesztőként a lapnál marad, és továbbra is segíti annak munkáját. Petán Péter nem akar változtatni a lap irányultságán, viszont másként nyúlna bizonyos témához.
Eltáv
2014. augusztus 29. 16:36
Hat év után távozhat a Magyar Hírlap főszerkesztője, Stefka István – értesült a Népszava. A Válasz.hu úgy tudja, hétfőre állománygyűlést hívtak össze a lapnál, Stefka nem nyilatkozott a lapnak.
2014. augusztus 22. 15:55
A Magyar Terjesztés-Ellenőrző Szövetség (MATESZ) legfrissebb adatai szerint tovább zuhan a print lapok értékesített példányszáma. Negyvenezer példány körül jár a Népszabadság és a HVG, a Magyar Hírlapot már nem is auditálják.
2014. július 7. 15:13
Köszönhetően Széles Gábor nagyvállalkozó előrelátásának, a web világában, a polgári értékeket képviselő portál a XXI. századi webtechnológiát ölthette magára.
2014. június 18. 16:20
Álomszerű és szerencsés volt az Origo alapítása, a tulajdonos angolszász módra viselkedett és semmibe sem szólt bele, aztán a Weyer-Nádori-duó időszaka alatt is angolszász stílusú aranykor volt.
Csökken
2014. május 23. 11:07
Visszaesett a HVG és a Figyelő, a 168 Óra az előző negyedévhez, a Heti Válasz pedig az előző év első negyedéhez képest növelte eladott példányszámait – írja az mfor.hu. A Népszabadság, a Magyar Hírlap és Népszava 8-11, a Magyar Nemzet 3 százalékkal kevesebb lapot adott el, mint tavaly hasonló időszakban.
Sajtó
2013. december 5. 11:49
A Népszabadság és a HVG is 50 ezer eladott példány alá került 2013 3. negyedévére. Alig pár lap tudott erősödni az elmúlt egy évben, közéjük tartozik a Heti Válasz, a Figyelő, az Elle és a Marie Claire.
2013. november 14. 7:29
Amíg Gazsó L.-ek a közszolgálat közelébe kerülhetnek, addig csak szolgalelkűség, megalkuvás, kicsinyes bosszú, a mai ellenzék iránti alpári gyűlölet és az éppen hatalmon lévők gyáva kiszolgálása van.
2013. november 7. 10:16
Vagy a jelenlegi lapoknak kellene kissé összekapni magukat vagy új, izgalmasabb lapot kellene gründolni, mert a mostaniakból sokaknak elege van.
2013. július 23. 15:33
Orbán négy napra ment szabadságra – a józan ész legalább négy évre.
2013. július 19. 9:52
A csütörtöki felcsúti Együtt 2014-PM kampányeseményre indított sajtóbuszra a párt sajtófőnöke helyhiány miatt nem akarta felengedni Szilléry Évát.
2013. június 29. 13:36
Gyurcsány kiállása jól jött a Magyar Hírlapnak, többszörösére nőtt az előfizetők száma. Stefka István szerint ez vezetett oda, hogy Gyurcsány egy hónappal később lemondott.
2013. június 28. 18:54
Férfi vagy te, Bayer Zsolt? Te, aki undorító féregként bélyegzed meg politikai ellenfeleid, és miközben állítólag elutasítod a gyűlöletet, fröcsögve gyűlölködsz?
2013. június 6. 8:40
Az, ahogyan a határon túli magyarokról írnak, mind a két oldalt jellemzi. Ebben a megjelenítésben szegény, szerencsétlen emberek vannak, akik őrzik, védik a magyarságukat. Interjú '93-ból.
2013. május 8. 17:09
Kétszázötvenezer forintos bírságot szabott ki a Magyar Hírlapban és internetes kiadásában megjelent, Bayer Zsolt „Ki ne legyen?” című írásának törvénysértő állításai miatt a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa. A testület első alkalommal folytatott le eljárást írott és online sajtótermékkel kapcsolatban a médiaigazgatási szabályok megsértése miatt.
2013. február 27. 11:41
A civilek által megkeresett tizenöt cégből öten is azt válaszolták, a jövőben nem kívánnak hirdetni a Magyar Hírlapban. Ugyanakkor az állami cégek egyike sem reagált megnyugtatóan – olvasható a TASZ közleményében.
2013. február 5. 14:13
Mivel egyes újságos-standokon, kioszkokban érthetetlen okok miatt kevésbé fogyott a jobboldali elkötelezettségű polgári napilap, ezért ott csökkenteni kényszerülünk az áruspéldányok számát.
2013. január 11. 19:19
Közös állásfoglalásban ítélte el Bayer Zsolt „Ki ne legyen?” című cikkét az ELTE, a Szegedi Tudományegyetem, a Pécsi Tudományegyetem és a Debreceni Egyetem médiatanszéke. Emellett jelezték: nem engedélyezik hallgatóiknak, hogy a Magyar Hírlaphoz menjenek szakmai gyakorlatra.
2013. január 8. 19:12
A Magyar Hírlap tulajdonosa és főszerkesztője szerint Bayer Zsoltnak a lap szombati számában megjelent, a szigethalmi késeléshez kapcsolódó – azóta nem csak ellenzéki, hanem kormánypárti politikusok által is bírált írása – nem a lap véleményét tükrözi.
2012. november 19. 15:56
A szerző, Kiss „Woodward-Bernstein” Gergely összhangba tudta hozni a modern élet megkövetelte sebességet a régi vágású nyomozómunkával, és gyakorlatilag a maga meztelenségében mutatja meg nekünk hazánk regnáló miniszterelnökét
2012. szeptember 4. 8:53
A Gyurcsány Ferenc volt miniszterelnök indította per eredményeként helyreigazításra kötelezték a Magyar Hírlapot „Gyurcsány nem csak olvasgatott” című cikke miatt – közölte a Demokratikus Koalíció.
2012. augusztus 23. 11:13
A Magyar Hírlap olvasótábora csökken arányaiban a leggyorsabban a napilapok közül a Magyar Terjesztés-Ellenőrző Szövetség (MATESZ) második negyedévi adatai szerint, de a Népszabadság, a Népszava és a Magyar Nemzet forgalma is jelentősen visszaesett. A hetilapok piaci mutatói sem megnyugtatóak.
2012. július 31. 17:20
A hirdetésre költött összegek több mint felén összesen tíz, a jobboldalhoz köthető médium osztozott tavaly – írja a Népszabadság a Kantar Media felméréseire hivatkozva. A cikk szerint a legjelentősebb költekező, a Szerencsejáték Zrt. idén is a Magyar Nemzetet és a Metropolt részesíti előnyben, míg a baloldali médiumok a fennmaradásért küzdenek.
2012. július 13. 17:07
A hazug plágiumváddal kapcsolatos perek augusztusban és szeptemberben folytatódnak.
2012. július 12. 14:36
A Magyar Narancs utánajárt, hogy az egyes budapesti kerületek Magyar Hírlap-megrendelései hogyan változtak az elmúlt években, és levonta a következtetést: kerületi közpénzekből dobják meg a „jobbszélre pozicionálható lap” bevételét.
2012. július 11. 8:38
Érkezett a Magyar Hírlap rendíthetetlen ólomkatonája, a mindig minden körülmények között propagandára, harcra kész merev tekintetű leszámolóbiztosa, és valóra váltotta Ceglédi kolléga ironizálását.
2012. április 14. 20:25
Az ügy régen látott volumenű publicisztika-termelésre késztette az újságírókat, és ritkán tapasztalt őszinteségre és nyílt kiállásra sarkallta a szerkesztőségeket.
Pro és kontra
2012. február 29. 10:56
Az alternatív hírforrások kiszűrése zajlik Magyarországon az Európa Parlamentben felszólalt Horváth Gábor szerint, aki arról is beszélt: az öncenzúra már jelen van. Bolgár György a Klubrádiót „az utolsó független, a kormányt bíráló” rádióállomásként jellemezte. A Merre tart Magyarország? című rendezvénynek az volt a célja, hogy tényekkel és konkrétumokkal segítse elő a tisztánlátást.

összesen: 57 db | 18 db/oldal

első vissza 1 2 3 4 következő utolsó