MNB

2016. május 24. 20:47
Az RTL Klub híradója kiderítette: egy amerikai bejegyzésű offshore cég áll a VS.hu mögött. A wyomingi offshore-bejegyzés előnye, hogy a cégtulajdonosokat még csak meg sem kell nevezni.
2016. május 5. 17:28
Interjút készített az RTL Klub három olyan újságíróval, akik az MNB-alapítványoktól érkező több százmilliós támogatások miatt távoztak a VS.hu-tól.
2016. április 29. 9:29
Drága, selfie botra szerelt okostelefonnal hadonászó parlamenti „sztárújságírók”! Szerintetek miért nem készülnek ilyen sajtószabadsági stílusbravúrok az amerikai, a francia, a német, az angol vagy a spanyol parlamentben?
2016. április 27. 18:37
Kíváncsi vagyok az Index reagál-e erre. Nincs szebb, mint egy ballib-ballib médiaháború.
2016. április 27. 16:37
Egyrészről miért kell a minőségi újságírás cím alatt az unalmas újságírást támogatni, másrészről miért pont a középszer libnyafi állatorvosi portálját?
2016. április 27. 11:23
Így épül a Habony-lapok mellett egy új, MNB-finanszírozott médiabirodalom, állami pénzen.
2016. április 27. 8:50
Meglehet, kiszorítanak majd bennünket a Kossuth térről, a teljes belvárosból, az ötödik kerületből, akkor sem tehetünk mást, mint ami a hivatásunk: kérdezünk, ha a közérdek ezt követeli meg.
2016. április 27. 7:28
Ha nem lenne tragikus, nevethetnénk is a szánalmas parlamenti honcselédek önalázásán.
Rossz helyen
2016. április 26. 15:29
Mivel megsértették az Országgyűlés szabályzatát, ezért Kövér László házelnök stábja határozatlan időre kitiltotta a Parlamentből a hvg, az Index, a Népszabadság és a 24.hu videóstábjainak munkatársait, akik mind a Magyar Nemzeti Bank alapítványainak pénzügyeiről kérdezősködtek volna, az indoklás szerint tiltott, nem a sajtó számára kijelölt helyen.
2016. április 26. 12:52
Micsoda teatralitás. Mennyi díszlet. Mennyi hazugság. De tényleg, mi az istenért néznek minket hülyének?
2016. április 26. 7:00
Volt már párt a magyar történelem közelmúltjában, amely média nélkül nyert. Nem olyan régen: 1998-ban.
2016. április 25. 19:26
Szemét világ ez, ahol a felelősség nem Matolcsy György, nem Orbán Viktor, nem Polt Péter, nem Szemerey Tamás, Matolcsy unokatestvérének vállát nyomja, hanem azokét, akik csupán erkölcsösen akarnak élni ebben az országban, erkölcsösen akarják végezni munkájukat.
2016. április 25. 12:52
Kedves Mindenki nagyon szép időt töltöttem a VS-nél, egy nagyon jó csapat tagjaként, valóban azt írtunk, amit akartunk, de ennek most így, itt a vége. Sajnálom, főleg, hogy nem fogunk együtt dolgozni ezekkel a fasza kollégákkal.
2016. április 25. 12:46
Hibáztam, amikor hagytam, hogy a támogatott tartalmak a támogató feltüntetése nélkül jelenjenek meg, noha ebbe beleszólásom nem volt, de az is igaz, ez elegendő ok lehetett volna akkori felmondásomra.
2016. április 25. 12:46
A mai napon felmondok a Vs.hu-nál, mert sem az eddigieket nem tudom sem erkölcsileg, sem szakmailag elfogadni, sem pedig a továbbiakat, mert semmilyen általam elvárható garanciát nem kaptunk a folytatás tisztaságára vonatkozóan.
2016. április 25. 12:23
Az MNB-nek nem feladata lapok üzemeltetése, nem feladata a közvélemény formálása, de még a hiteles tájékoztatás sem kötelessége. Nincs más célja annak, ha mégis a lappiacra megy, mint az, hogy korlátozza a sajtószabadságot.
2016. április 25. 10:34
A Századvég-tanulmányokat kiperlő Joó Hajnalka után Rovó Attila is távozik a VS.hu hírportáltól. Mellette Kovács Áron is bejelentette távozását a portáltól.
2016. április 25. 9:19
Az MNB-s alapítványoktól érkező támogatások miatt felmondott a VS.hu-nál Joó Hajnalka, aki korábban origós, majd vs-es újságíróként kiperelte a Századvég kormányzat számára készült tanulmányait.
2016. április 24. 9:47
A cikkek tartalmába, beleértve a támogatott projekteket, senki nem szólt bele, és ezt nem is lennénk hajlandók elfogadni.
2016. április 22. 23:24
A hazai médiában egyedülálló közszolgálati tartalmak előállítása olyan mértékű ráfordítást igényelt, amelyet pusztán hirdetési bevételeinkből nem tudtunk volna finanszírozni, ezért pályázati úton folyamodtunk forrásokhoz.
2016. április 22. 22:19
Főszerkesztőként nekem és a szerkesztőségnek is mindenekelőtt az a célunk, hogy értéket, magas szakmai nívójú produktumokat hozzunk létre úgy, hogy senki nem szól bele a tartalomba. Az alapítvány által támogatott anyagok egytől egyig így készültek.
2016. március 2. 12:44
Az állami hírtévén fél percig foglalkoztak az MNB-t érintő titkosításokkal.
„Simicska-lap”
2015. augusztus 24. 12:13
Helyreigazítási pert kezdeményez a Magyar Nemzet ellen a Magyar Nemzeti Bank a lap egyik hétfői cikke miatt. A lap szerint nem lépett fel elég szigorúan a jegybank a tisztességtelen feltételeket diktáló autóhitelező társaságokkal szemben. Az MNB szerint ezzel a „a Simicska-lap” téves látszatot kelt.
2015. május 14. 12:31
A fősodortól eltérő külhoni véleményeket a mi pénzünkön próbálják orbanizálni.
Sajtószabadság
2015. január 27. 19:01
Az Alkotmánybíróság megsemmisítette a munkaügyi bíróság döntését, amely hárommillió forintos bírsággal sújtotta a napi.hu-t. A portált a MOL-lal kapcsolatban közölt információi miatt marasztalták el tiltott piacbefolyásolás miatt. Az Alkotmánybíróság szerint az egyébként alátámasztott tényeket és következtetéseket a szólásszabadság és a média alkotmányos szerepe miatt közölheti egy portál.
Hatmilliárd reklámra
2014. február 8. 17:58
Az Inter Media Group nyerte meg a jegybank hatmilliárd forintos médiatenderét, így a cég reklámozhatja a Növekedési Hitel Programot. A társaság 2010 óta mintegy 10 milliárd forint értékben nyert el közpénzeket.
2013. szeptember 6. 11:51
A PSZÁF állítása szerint a Magyar Távirati Iroda múlt heti, Monetáris Tanács kamatdöntésével kapcsolatos, hamis adatot közlő híradásával tiltott piacbefolyásolást követett el, így egymillió forintos piacfelügyeleti bírságot rótt ki a hírügynökségre ‒ adta hírül a HVG.

összesen: 27 db | 18 db/oldal

első vissza 1 2 következő utolsó