MSZP

2017. május 18. 21:55
Nem tudom, hogy utólag miként fogja értékelni a Momentum azt a lépését, hogy besétáltak az Origo szerkesztőségébe.
Egyedül bojkottál az MSZP
2017. május 13. 10:24
Az MSZP bojkottot hirdetett a kormánypárti médiával szemben, a Mandiner ennek kapcsán megkereste az ellenzéki pártokat arról érdeklődve, terveznek-e ők is hasonló lépést. Erre minden válaszoló párt nemet mondott. Az Együtt és a Liberálisok sem bojkottál, az LMP is inkább állja a sarat, a Jobbik sem bújik el az „orbáni lakájmédia” elől, a Momentum pedig csak élőben vagy írásban nyilatkozik a „propagandagépezetnek”.
2017. május 11. 14:27
Nehéz elhinni, hogy innen még van lejjebb. Igaz, a múlt héten is éppen ezt gondoltuk, és mégis lett.
Nem nyilatkoznak
2017. május 11. 13:56
A jövőben nem nyilatkozik az MSZP a „Fidesz pártsajtójának” – jelentette be Nyakó István. A politikus szerint az Echo TV, az M1, a TV2, az Origo, a PestiSrácok, a 888.hu, a Lokál, a Ripost, a Magyar Idők és a Magyar Hírlap tartozik a fideszes pártsajtó körébe.
2017. március 9. 14:43
Hajdú Pétert ebben a műsorban ugyanis Sebestyén Balázs annyira megalázta, hogy képtelen voltam jó érzéssel nevetni rajta, hiába tudtam, hogy a rákbetegekkel szórakoztató showman szinte bármit megérdemel.
2017. január 29. 14:16
Azt hittem, mindenki számára világos: mindkét lapnak az a dolga, hogy kitörjön a baloldal mai zárt, pártos világából. Hogy új hangokat, új gondolatokat kell befogadnia. Hogy akkor szolgálja a változást az országban, ha maga is képes változni.
2016. november 5. 12:42
Gyalázatosnak tartom, hogy a ma is tőkeerős baloldali vállalkozók közül egy sem volt, aki annak idején a Magyar Hírlapot vagy most a Népszabadságot meg akarta volna menteni. Interjú.
2016. október 19. 18:06
lehet tovább nyújtani a „politikai rétestésztát”, lehet a Népszabadság megmentésén tovább fáradozni – de nem így! Mert ez így hazugság! Ráadásul azon olvasók becsapása is, akik tényleg hisznek a lap szellemiségében.
2016. október 16. 8:36
Ha igaz, amit az interjúban mondott, akkor a szerkesztőség háta mögött ingyen adta volna oda a lapot egy politikai pártnak. Ez ellen a szerkesztőség határozottan tiltakozott volna.
2016. október 15. 16:55
A Népszabadság az elmúlt tíz évben csak veszteséget termelt, a példányszám drasztikusan csökkent, a felfüggesztésnek gazdasági okai voltak – nyilatkozta Heinrich Pecina osztrák üzletember, a lapot is kiadó Mediaworks tulajdonosának vezetője. A Profil című osztrák gazdasági hetilapnak arról beszélt, hogy az MSZP-nek próbálta odaajándékozni a lapot korábban.
Mozgások
2016. október 14. 11:11
A Playboyt és a Joy-t is kiadó Marquard Média vette meg a Népszava kiadási jogát, értesült a Magyar Nemzet online kiadása. Úgy tudják, a jövő héten tudja meg a baloldali napilap szerkesztősége, hogy kiket vesznek át. Hogy milyen leépítések lesznek, egyelőre nem tudni.
2016. október 13. 11:37
Egymásnak ugrott Böcskei Balázs és G. Fodor Gábor az Echo TV-ben Gajdics Ottó társaságában. Kiderült: GFG szerint a Népszabadság megszűnésével lezárult a rendszerváltás, Gajdics Ottó koholt pedofilozós cikkecskét írna a Magyar Idők példányszámain rugózókról, Böcskei Balázs szerint pedig nem gazdasági okokból függesztették fel a napilap kiadását.
Média
2016. október 12. 10:01
„Ez egy gyáva puccs, amit politikai döntés motivált! Felfoghatatlan és méltatlan, ami történt” – fakadt ki Pető Péter, a Népszabadság főszerkesztő-helyettese az ELTE keddi rendezvényén, amelyet a napilap sorsáról rendeztek. Tamás Ervin, korábbi kollégája úgy érzi: „most látszik, hogy a Népszabadság több mint aminek hittük. Nem lehet lábvizes medencét csinálni belőle. Ezért döntöttek úgy, inkább leeresztik a vizet”. Tudósításunk.
2016. október 10. 13:16
Nem pártlapot akarunk, hanem független újságot. A társaság együtt van jelenleg is, és fog még olyan cikkeket készíteni, amelyek fájni fognak a hatalomnak. Interjú.
2016. október 9. 16:39
A Népszabi nem az ország egyik megőrizendő értéke, hanem egy túlélő patkány a mocskos csatorna legmélyén, egy olyan korszakból, amikor a pártot, ami kiadta eredetileg Magyar Dolgozók Pártjának hívták, ezt a lapot Szabad Népnek, és amikor minden dolgozó számára kötelesség volt fél órán át hallgatni a belőle az áradó kommunista propagandát.
2016. október 8. 15:41
A kormány és a vele összefonódott, maffiaszerűen működő üzleti kör ma már a politikai célú médiaszabályozás és puha ellenőrzés helyett az ellenzéki lapok ellehetetlenítésén és bezárásán dolgozik.
Médiaharcos
2016. október 4. 11:13
„Vehemens típus vagyok, akiben dúlnak indulatok. Meg kellett tanulnom, hogy nem szabad azonnal reagálni” – mondja Siklósi Beatrix a Mandinernek. Negyed évszázadnyi magyar médiaháború tanújaként és harcosaként beszél arról, mit is gondol a kultúrharcról, mikor érzékelt cenzúrát, miért is gondolkodott egyházi vezetők perbe fogásán, mit kezd azzal, hogy egyesek leantiszemitázzák, és mik a jelenlegi tervei. Életútinterjúnk az MTVA kiemelt projektjeinek munkáscsaládból származó, nemrég elsőáldozott főszerkesztőjével.
2016. szeptember 25. 12:11
Találgatásokra, spekulációkra, híresztelésekre alapozva nincs helye félelemkeltésnek. Ez minden közéleti szereplő és véleményformáló közös felelőssége.
2016. szeptember 15. 16:32
Az Alkotmányvédelmi Hivatal vezetője lehetővé tette volna, az MSZP, a Jobbik és az LMP képviselői is támogatták volna, a kormánypártok azonban politikai döntéssel megakadályozták a tényfeltáró vizsgálatot – közölte Molnár Zsolt, a nemzetbiztonsági bizottság elnöke. A Belügyminisztérium viszont vizsgálatot indított az ügyben.
2016. augusztus 7. 16:10
Reménykedem, hogy még sokáig békén hagyjuk politikusainkat, nem vájkálunk a magánéletükben, és ezáltal – legalább egyvalamiben! – a Nyugat előtt járhatunk.
Jobbikos visszaszorulás
2016. május 2. 13:54
Tóbiás József MSZP-elnök az esti híradókban legtöbbet szereplő ellenzéki politikus a Nézőpont Intézet felmérése szerint. „Oldalfüggetlen” szempontból pedig Orbán Viktor és Lázár János után a harmadik. Az előző negyed évben nem csak az MSZP, hanem minden kis párt sikeresebben tematizált az esti híradókban, mint Vona Gábor és a Jobbik.
2016. március 31. 11:51
A magyar média egyes öntelt firkászai nagykevély „objektivitással”, ám annál is nagyobb tudatlansággal és műveletlenséggel szaroztak minket, szocikat az elmúlt években.
Váltás
2016. március 11. 10:53
A közrádiót még a Gyurcsány- és Bajnai-kormányok alatt igazgató, azt megelőzően pedig ősfideszes Such György kerülhet az MTVA élére – írta meg a Válasz.hu. Such György az Indexnek nyilatkozva cáfolta a hírt.
2016. február 1. 13:54
Az MSZP azt szerette volna, ha a Századvég elszámoltatta volna G. Fodor Gáborékat a 888.hu-n megjelent Tóbiás József feleségéről szóló cikk miatt. Az alapítvány ugyanakkor lezártnak tekinti az ügyet és megdöbbent, amiért egy párt bárkit ki akar rúgatni a munkahelyéről.
2016. január 29. 10:10
A Századvég stratégiai igazgatója által főszerkesztett lap az utóbbi évek legszennyesebb és legaljasabb karaktergyilkosságát követte el.
2016. január 28. 16:35
Hibát követtem el, mert megengedtem, hogy a politikai viták hevében megsértsünk egy embert és a családját. Túlmentünk egy határon. Ezért elnézést kérek.
Ügy
2016. január 25. 18:45
A szocialisták azt szeretnék, ha a kormány és az állami cégek nem hirdetnének a jövőben a 888.hu-n. Várják továbbá Orbán Viktor és a Fidesz vezetőségének elhatárolódását. Lukács Zoltán egyben felszólított minden közszereplőt, pártot, politikust, sportolót, művészt, hogy bojkottálják a portált a Tóbiás József feleségéről szóló alpári cikk miatt.
2016. január 25. 13:18
Amennyiben a levegő izzása azt jelenti, hogy G. Fodor Gábor lapja „konzervatív újságírás” címke alatt az asztalra okád, majd a konzervatív kormánypárt egyik vezetője 24 órán belül feltörli vele az egészet, akkor a 888.hu jó úton halad a cél felé.
2016. január 24. 21:47
A mi szemünkben nem terméknek minősülő polgári értékek jegyében jelentsük ki nyugodtan, hogy jóízlésű embernek a 888.hu-hoz semmi köze nem lehet. Teljes szolidaritásom az MSZP elnökének családjáé.
2015. november 18. 14:52
Megdöbbenve és szomorúan vettük tegnap tudomásul két politikusuk, Kunhalmi Ágnes és Mesterházy Attila közlését, miszerint az MSZP bojkottálja portálunkat, mert az „kormánypárti médium”.
Nagy Szem
2015. november 4. 12:39
A nemzetbiztonsági törvényhez Pintér Sándor belügyminiszter által benyújtott módosító javaslat szerint ezentúl minden lap köteles lenne foglalkoztatni a nemzetbiztonság munkatársait, ha erre felkérés érkezik – írja az Index. A minisztérium szerint még lehetséges módosítás a javaslaton.
Magyar Kétfarkú Kutya Párt
2015. október 30. 9:57
Leállítják Paks 2 építését, feloszlik az MSZP, többet költ a kormány oktatásra, a gyalogosoké lesz a pesti Duna-part: ezekkel a címekkel jelentetett meg egy Magyar Hírlapot a Magyar Kétfarkú Kutya Párt, teljesen átvéve a lap külalakját és címét.
No money, no party
2015. július 25. 9:42
Mégsem indul el a nyáron az MSZP ingyenesen terjeszteni kívánt Balegyenes című havilapja, értesült a Lokál. Ami nincs, arról beszélni sem lehet, mondta a szocialista párt sajtóosztálya.
2015. május 28. 21:04
Szégyen, hogy a 80 mrd közpénzből gazdálkodó MTV nem közvetíti a költségvetés vitáját!
2015. május 27. 15:45
A szocialista párt nevére vesz és finanszíroz egy felületet, ahol csak ezt lehet olvasni, hogy nem is házhoz megy a lóf_szért, de egyenesen házhoz rendeli, az valami egészen abszurd :)))
2015. május 18. 12:55
A Népszabadság Online szerint 6-7, terjesztéssel együtt akár 10 millió forintba is kerülhet a szocialistáknak az MSZP tervezett, 300 ezres példányszámú újságjának elindítása. Mindezt részben a székházuk eladásából tervezik finanszírozni – árulta el a NOL-nak Gőgös Zoltán. A tervek szerint még idén elindulna a lap, a korábban már használt Balegyenes néven.
2015. május 7. 12:32
Kistelepüléseken indítja el új, ingyenes lapját az MSZP nyáron – értesült az Index. Az új orgánum havonta jelenne meg, a neve egyelőre még nincs eldöntve, de felmerült a Balegyenes is. Első sorban a falvak, kistelepülések lakóihoz akarnak eljutni, de a nagyvárosokban is terjeszteni fogják a lapot.
2015. április 29. 15:34
Napokon belül a Mediaworks tulajdonába kerülthet az MSZP Szabad Sajtó Alapítványának Népszabadság Zrt.-beli közel 28 százalékos részesedése – értesült a Válasz.hu.
Kapálózás
2015. március 14. 15:14
A közszolgálati televízió műsorstruktúrájának átalakítása miatt tiltakozott a Magyar Szocialista Párt budapesti elnöke az MTVA székháza előtt. Kunhalmi Ágnes kijelentette: Magyarország a közszolgálati média munkatársaitól nem hazugságot, „nem a kormány és egy párt propagandagépezetét várja el”.
6,6 milliárd folyhat be
2015. március 3. 11:49
A parlament gazdasági bizottságának keddi ülésén Lázár János és Rogán Antal szavaiból kiderült: a kormány 3-5 százalék körüli reklámadót mérlegel, amiből be kellene folynia a tervezett 6,6 milliárdos bevételnek. A módosításra azért van szükség, mert az Európai Bizottság adó- és versenyjogi eljárást is folytat Magyarországgal szemben a reklámadó miatt – mondta Lázár János.
2015. január 14. 20:48
Épp azért volt rengeteg kritikája a szocialistákkal szemben, mert nagyon akarta, hogy sikerre vigyük az ügyet, amit hitelesebben képviselt, mint mi, politikusok.
2014. december 16. 19:01
Kiadtunk egy OS-közleményt. Illetve csak adtunk volna, mert az MTI kivette az OS-közlemények sorából.
2014. december 4. 14:23
Minden területen a piaci viszonyok megszüntetését, a haverok kapitalizmusát, a politikai háttérgazdasághoz kötődő figurák nyomulását látjuk. Olyan öncenzurális reflexek kezdtek működni, hogy még a hetvenes években is megirigyelték volna az agitprop osztályon. Interjú.
2014. november 18. 17:19
Csereklye Csongor perceken át tudósított úgy a Kossuth térről, hogy egy nő előtte ugrált és eltakarta a kamera elől.
2014. november 5. 19:54
Kedves Szanyi Tibor: éld úgy az életedet – mások pénzén, amúgy – ahogy akarod. Egyetlen kérésem van: ne hazudj a Népszaváról.
Cicaharc
2014. szeptember 10. 11:31
Az Egyenlítő blog korábbi főszerkesztője, Németh Gábor szerint ellopták tőle a a szocialisták az Egyenlítő blogot, amit most töröltek is. Németh a tumblr-en fedi fel, hogy milyen kéréseket kapott korábban MSZP-s politikusoktól. Az Egyenlítő blog korábbi szerkesztői cáfolnak és ámokfutónak nevezik Némethet.
2014. augusztus 21. 8:10
Lehet kéne valami tünti – akár a Norvég Alap terhére – a svejci nagykövetség előtt? Vagy kefírrel dobálni az épületet és fagyis dobozokban virágokat kihelyezni?
2014. augusztus 12. 9:54
Hosszas unszolásra segítettem az MSZP-nek egy Bajnait és Szigetvárit ütő blogot létrehozni.
2014. július 25. 10:45
Az Egyenlítő ugyanis már nem az én blogom, hanem az MSZP lopott háziblogja, amit vissza fogok szerezni a sajtószabadságról papoló, de azt két lábbal tipró képviselőktől.
2014. július 10. 10:57
Miért pótolják a veszteséget, ha a lap nemcsak azt a nótát fújja, amit hallani szeretnének? A sors iróniája volna, ha egy 141 éves pártlap abba halna bele, hogy függetlenedett a pártjától.
2014. július 2. 14:52
Az MSZP szerint újabb áldozatai vannak a médiaháborúnak, ugyanis a reklámadó hétfőn benyújtott módosítása a kis- és közepesvállalkozásokat is bünteti.
2014. június 27. 16:56
A Németh által jegyzett újság egyre kevésbé a feltételezett olvasók mindennapi tapasztalataira reflektált.
2014. június 26. 12:46
Akik az elmúlt negyedszázadban a médiumok világában zajló folyamatokat az átlagnál közelebbről figyelhettük, azt mondjuk: csoda, hogy eddig bírta.
Nem önszántából távozott
2014. május 28. 13:52
Németh Gábor alapító-főszerkesztő távozik az Egyenlítőtől, de nem önszántából – tudta meg az Index. Németh azt állítja, az MSZP egy befolyásos politikusa tiltatta ki, aki azt is elintézte, hogy megvonják tőle a szerkesztői hozzáférést. A szocialisták viszont azt mondják, Németh zsarolta meg a pártot információk kiadásával, ezért szakítottak vele.
2014. március 16. 15:20
Huszonegyedik alkalommal adta át vasárnap a Szabad Sajtó-díjat az MSZP által alapított Szabad Sajtó Alapítvány. Idén Doros Judit, Parti Nagy Lajos, Pikó András és Tibori Szabó Zoltán kapta meg az elismerést. Mesterházy Attila beszédében egyebek mellett a sajtószabadság kívánalmáról, illetve a jobboldali médiatúlsúlyról beszélt.
2014. március 11. 16:55
Átmenetileg felfüggesztette működését az Egyenlítő blog. Az Index értesülései mögött a leállás mögött az van, hogy a fővárosi MSZP vezető politikusai túlzottan beleszóltak a blog működésébe.
2014. március 1. 10:04
Az olimpia idején rászoktam kissé az M1 nézésére, ott is ragadtam, esténként azóta oda-odakapcsolok, számítva rá, hogy ömlenek a hírek például Ukrajnából és Ukrajnáról, elvégre ami a szomszédban történik, bizonyára másokat is izgat.
2014. február 5. 8:38
Amit a netes sajtó ballib része Hír TV-ügyben művelt, iszonyú gáz. MSZP-csicskák ámokfutása. Tegnap csatlakozott a Népszava is, ez azért jó, mert így be van árazva a dolog.
Kötelet
2014. január 31. 17:44
A Hír TV szerint több felvételen is hallható, hogy az MSZP január 25-i nagygyűlésén azt kiabálták Mesterházy Attila beszéde közben, Mészáros Lőrinc felcsúti fideszes polgármester nevének elhangzásakor, hogy „kötelet”.
Eladás
2014. január 18. 12:19
Sajtó–helyreigazítást kért a TV2 számos médiaszolgáltatótól Braun Róbert szocialista politikus nyilatkozata miatt. A csatorna szerint az MSZP-s szóvivő valótlanul állítja, hogy bármilyen politikai pártnak köze lenne a cég eladásához. Eközben az eladó ProSiebenSat.1 cégcsoport a tőzsdére vonult.
Nagyarcúság, kiégés
2014. január 14. 21:37
Szakmai hibasorozatnak nevezte Gavra Gábor a bajai videóbotrányt a Tilos Rádió Bádogdob című műsorában. A hvg.hu volt főszerkesztője először állt a nyilvánosság elé azóta, hogy lemondott. Gavra elmondta, hogy a megjelenés előtt sem ő, sem a rovatvezető nem nézte végig a videót.
A részvényes közbeszól
2014. január 13. 13:33
Braun Róbert vett egy 34,5 eurós részvényt a ProSiebenSat.1-ben, és most erre hivatkozva követeli, hogy a német társaság álljon el a TV2 eladásától.
2013. december 23. 15:44
Az MSZP és az Együtt-PM szövetség azt várja, hogy az illetékes hatóságok tárják fel, kik valójában a TV2 új tulajdonosai. Braun Róbert szerint „ritkán vesz meg két magánember egy 20-30 milliárd forint körüli piaci értékű társaságot”.
2013. november 21. 8:50
Az első húsz perc tömény Fidesz-propaganda. Aztán jönnek az ország belső ellenségei – amit megzavar egy LMP-s és egy jobbikos sajtótájékoztató.
2013. november 7. 9:57
Gavra Gábornak a szocialisták nem tippet vagy dossziét adtak, amit ő feldolgoztatott vagy lehetőségeihez képest ellenőriztetett.
2013. november 4. 9:41
Ha Kerényi Imre egyszemélyben dönthetné el, mi jelenthet meg a magyar lapokban, az sem lenne olyan durva, mint amit a híres liberális kiadó művelt velünk.
2013. október 31. 7:07
Én adtam át a hvg.hu munkatársainak a videófelvételt, melyről senkit nem tájékoztattam, hiszen úgy gondoltam, hogy az oknyomozó újságírás kimondatlan szabályai alapján ez rám és az újságírókra tartozik.
Átadás-átvétel
2013. október 30. 20:45
Dér Balázstól kapta a hvg.hu a bajai szavazatvásárlós felvételt, közölte a lap kiadója. Török Zsolt kedd este még tagadta ezt a lehetőséget.
2013. október 26. 11:05
Nem szeretnék a Klubrádióban maradó, eddig hiteles munkatársak helyében lenni, ha szó nélkül hagyják Arató András döntését, és nem állnak ki társuk mellett.
2013. szeptember 19. 17:59
A kormány gazdaságpolitikájával, az augusztus 20-ai megemlékezésekkel, valamint a természeti katasztrófákkal, a szélsőséges időjárás okozta károkkal foglalkoztak a leggyakrabban a hírek augusztusban.
2013. szeptember 17. 9:49
Egy olyan lapról van szó, ahová 21 éven keresztül minden áldott nap, a szabadságom idején is, minimum heti két publicisztikát írtam.
2013. szeptember 9. 18:36
Kilenc évre a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsának elnökévé választotta Karas Monikát az Országgyűlés hétfőn. Az ügyvédnőt a Fidesz-KDNP támogatta, a Jobbik és az LMP nemmel szavazott, az MSZP nem vett részt a szavazáson.
2013. augusztus 25. 10:33
Akire nagyon haragszunk, hiába nyer jogi elégtételt, rendezhet gyűjtéseket, ingyenkoncertet, fölkopik az álla (Klubrádió). Egy másikkal mintha érvényesülne az „egy sima, egy fordított” szabálya (ATV).
2013. augusztus 24. 22:13
A névtelenség mögé bújó bennfentes kollégátok azért ekézte nyilvánosan és konkrétan az MSZP-t, de különösen annak elnökét, hogy miért is nem hajlandó minden évben kipótolni a Népszabadság milliárdos veszteségeit?
2013. augusztus 22. 8:40
A Gyurcsány-Bajnai-szövetség hazugságemlőin felnövő fiatal baloldali bloggernemzedék hazudott reggel, éjjel meg este.
2013. augusztus 17. 0:50
Az blog alapítója tagadta, hogy MSZP-tagok lennének a szerzőgárdában, de elismerte, hogy kapnak témajavaslatokat Török Zsolttól.
2013. augusztus 16. 17:01
Selmeczi Gabriella ezt tényekkel is tudja bizonyítani, amiket maga írt bele a Híradó adásmenetébe.
2013. augusztus 15. 15:00
A kormány gazdaságpolitikai intézkedései, az erőszakos bűncselekmények, valamint a kormány és az MSZP ellentétei szerepeltek leggyakrabban a hírekben az elmúlt hónapban – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) politikusok médiabeli megjelenéséről szóló gyorsjelentéséből.
2013. augusztus 14. 17:28
Szocialista politikusok és ifjú baloldali vezetők adnak utasításokat és javaslatokat az Egyenlítő blog szerkesztésére és témáira – írja az Index.
2013. augusztus 14. 16:48
Az MSZP szerint a Fidesz médiapolitikája nem változott, Orbán Viktor miniszterelnök akarata engedelmes végrehajtóját jelölte a médiahatóság élére.
2013. július 24. 23:50
Hosszabb távon az a megfigyelésem, hogy a Népszabadság elképesztően erős szolgalelkűséget produkált bárminő liberális áramlat javára, ugyanakkor a baloldaliságot továbbra is áporodott szutyokként kezeli.
2013. július 24. 17:17
Az MSZP talán egy második Népszavát szeretne, a Ringier pedig egy „politikai Blikket”, bármit is jelentsen ez.
2013. június 19. 23:16
Pintér Dezső reggel 4:15 kor kezembe nyomott egy MTI hírt és azt kérte, azonnal hívjam fel Hornt, és telefoninterjúban reagáltassam a hírre.
2013. május 23. 16:33
Az MSZP szerint a reklámadó bevezetése tönkreteheti a médiapiac egyes szereplőit, ráadásul végső soron, mint a többi különadót, ezt is az embereknek kellene megfizetniük.
2013. május 3. 13:24
Amikor a kormányt bíráló újságírók egzisztenciális fenyegetettségben élnek, szerkesztőségek és sajtóorgánumok a megszűnés szélén...
2013. április 12. 10:24
Minden politikai vita és nézetkülönbség jelentéktelen részletkérdéssé halványul ilyen tragikus hír hallatán.
2013. április 11. 11:59
Nem érdem, nem bűn, nem erény, hanem meggyőződésünkből fakadó kötelesség, hogy az MSZP és a Népszava ma közösen küzd a szociáldemokrácia céljaiért.
2013. április 10. 8:46
Az MSZP elnöke szerint a kormány propagandagépezetként tekint a médiára. A szabad sajtó legfontosabb feladata az objektív tájékoztatás, és nem szabad politikailag befolyásolni a média szereplőit, fogalmazott az MSZP elnöke a Szabad Sajtó Díjak átadásán.
2013. április 9. 14:29
Az MSZP elnöke szerint a Fidesz-kormány a propagandagépezet részeként tekint a médiára, ezzel szemben a szocialisták médiakoncepciója az objektív tájékoztatást tartja a sajtó elsődleges feladatának.
2013. április 3. 11:51
Az MTI Hírcentrum eddigi vezetőjét, Németh Zsoltot nevezte ki az MTVA hírigazgatójának Böröcz István. Az MSZP megdöbbent a Németh kinevezésén, szerintük ugyanis ő az első számú felelős a „hírhamisításért” illetve a „kitakarásért”. Az MTVA a szocialisták közleményére úgy reagált: nem hagyják, hogy a pártpolitika beleszóljon a független közmédia működésébe.
2013. március 28. 9:18
Tényleges munkavégzés nélküli kifizetésekre, furcsa szerződésekre bukkant a köztévé előző ciklusának szerződéseit vizsgáló bizottság.
2013. március 19. 18:11
Az MSZP szerint az emberi erőforrások minisztere kezében van olyan eszköz, ami jogszerű megoldást kínálna Szaniszló Ferenc Táncsics-díjának visszavonására: egy miniszteri rendeletet kell hozzá saját hatáskörben módosítania.
2013. március 14. 20:37
Az MSZP sajtótagozata felháborítónak tartja, hogy Táncsics-díjat kapott Szaniszló Ferenc újságíró.
2013. március 12. 16:29
Elkészült az MSZP médiakoncepciója, amelyet Mesterházy Attila pártelnök a Magyar Újságírók Országos Szövetségének (MÚOSZ) is elküldött véleményezésre.
2013. március 5. 8:56
Több médium is tiltakozását fejezte ki kedden megjelent lapszámában, mert az MSZP a Magyarország ma címmel bemutatott kampányfilmjében engedély nélkül használta fel az általuk készített képeket.
2013. március 4. 13:26
Puskás Ferenc, a néhai világhírű labdarúgó özvegye, is tiltakozik az MSZP kampányfilmje miatt, amelyet előző nap az RTL Klub kereskedelmi csatorna is kifogásolt szerzői jogsértés miatt.
2013. március 4. 10:10
Szerzői jogsértésre vonatkozó panasszal élt az RTL Klub az MSZP felé, mondván, kampányvideójukban engedély nélkül használtak fel részleteket a híradójukból. Az MSZP szerint nem hibáztak.
2013. február 21. 12:07
Valótlan híreket közölt a HírTV Célpont című műsora Sós Tamás MSZP-s képviselőről – állapította meg a Fővárosi Ítélőtábla.
2013. február 11. 8:48
Az MSZP-t az küldte a padlóra, hogy a pártvezetés végtelenül ostoba stratégiát eszelt ki a helyzet kezelésére. A láthatóan nem ebben a világban élő elitgárda teljes erővel letámadta az Indexet.
2013. január 29. 21:24
Az MSZP Európai Parlamenti delegációjának vezetője szerint nem igaz, hogy lezárult volna az Európa Tanács vizsgálata a magyar médiahelyzetről.
2013. január 8. 8:54
Tényleg ennyire rettegnek az MTVA fura urai, vagy egyszerűen a közpénzek síbolásáról szól a történet?
2013. január 7. 8:32
Üzenjük Orbán Viktornak és kiszolgálóinak, hogy ELÉG VOLT! Ne hamisítsanak tovább, fejezzék be a nyomásgyakorlást, álljanak le az agymosással!
2012. december 21. 18:20
Az MSZP felszólítja az MTVA épületét őrző cég vezetését: adjon tájékoztatást arról, hogy „dolgozói brutális fellépése” a megrendelőjük elvárása-e. A testület LMP-s elnöke összehívja az Országgyűlés Emberi jogi, kisebbségi, civil- és vallásügyi bizottsága ellenőrző albizottságát.
2012. december 16. 10:58
A HVG értesülései szerint visszalépett eladási ajánlatától a Ringier, amely korábban a kisebbségi tulajdonos Szabad Sajtó Alapítványnak ajánlotta fel a Népszabadság Zrt. többségi tulajdonát. Az Index úgy tudja: a nyomdai adósságok rendezése okozta a problémát.
2012. december 12. 17:22
Orbán fülkeforradalmi országában mára az agresszív félelem igazgat. Míg a közmédiából csoportosan távolítják el a rendszer számára feleslegessé váló médiamunkásokat, közben a vezetők milliós jutalmakat kapnak.
2012. december 3. 19:47
Találkozunk a következő peren januárban, amelyet megint csúfosan el fogsz bukni, és te maradsz mindörökre az az ügyvéd, aki lepattant a HírTV-ről.
2012. november 20. 9:22
A rendőrséghez fordultak a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) Kunigunda úti gyártóbázisa előtt demonstrálók, mert állításuk szerint erőszakosan léptek fel ellenük a biztonsági emberek. Az Alap cáfol.
2012. október 30. 12:34
Kiretusálták a helyi újságból Hajdúdorog polgármesterét arról a képről, amelyen gyerekek egy csoportjával a kistérségi mesefesztivál megnyitóján pózol. A NOL szerint ennek oka, hogy a szocialista polgármester egy fideszes többségű képviselő-testület élén áll.
2012. október 26. 11:10
Újabb csoportos leépítést hajt végre november elején a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA), 250-260 dolgozó elbocsátására készülnek a napokban – értesült a Népszabadság. Az MSZP szerint felül kell vizsgálni a közmédia elmúlt évi kiadásait.
2012. október 25. 9:19
Félelemmel és gyűlölettel átitatott közéletünkben a demokratikus nyilvánosság képviselőit immár a nyílt utcai erőszaktól sem visszariadva próbálják elhallgattatni a demokrácia ellenségei.
2012. október 24. 15:42
A párt fokozott büntetőjogi védelmet adna a médiamunkásoknak az ellenük elkövetett bűncselekményekkel szemben.
2012. október 8. 16:55
A kiskorúak védelméről szóló médiaszabályozás beváltotta a reményeket, a legnagyobb televíziók és rádiók normakövetőkké váltak – mondta Kollarik Tamás. Az Országgyűlés kulturális és sajtóbizottságának ülésén a Klubrádió ügye, az Axel-Springer és Ringier fúzió, valamint a filmtámogatások is szóba kerültek.
2012. október 5. 18:16
A soproni Pulzus TV-ben azért nem kapott műsoridőt az MSZP elnöke a vasárnapi időközi választás előtt, mert ezzel felborult volna a kampány idején kényesen betartott egyensúly.
2012. október 5. 18:02
A párt közleménye szerint letiltották Mesterházy Attilát a soproni televíziókból a vasárnapi időközi választás kampányhajrájába, pedig az interjúk már szervezés alatt voltak.
2012. október 5. 9:02
A hírműsorok gátlástalanul elfogultak, a bármiféle értéket képviselő műsorok a nem nézett sávokba lettek száműzve, világosan látható, hogy a közmédia továbbra sem akar más lenni, mint bármelyik kereskedelmi.
2012. október 4. 13:51
Az MSZP sajtótagozata örömtelinek nevezte szerdai közleményében, hogy a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) nem kormányzati mintára szervezi át kommunikációját, mivel az Orbán-kormányban több száz millió forintos „önreklámokkal szokás fényezni a kudarcokat”.
2012. szeptember 26. 15:26
Lendvai Ildikó közölte: az szocialisták szerint a Fővárosi Ítélőtábla szerdai Klubrádióval kapcsolatos döntése után a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa tagjainak „ideje lemondaniuk”.
2012. szeptember 21. 18:08
Azok a pénzügyi és szakmai befektetők, akik 2011 elején még ódzkodtak a befektetéstől, ma már kevésbé gyanakvóak. Könnyebb tárgyalni velük. Látni az alagút végét, sokan úgy gondolják: váltás lesz 2014-ben.
2012. augusztus 27. 20:41
A Fidesz olyan helyzetet teremt, amelyben az ország politikai napilapja pártlappá válik, méghozzá úgy, hogy az MSZP-nek gyakorlatilag fizetnie sem kell érte.
2012. augusztus 27. 20:22
Az MSZP által létrehozott Szabad Sajtó Alapítvány célja az, hogy megvásárolja a Népszabadság többségi tulajdonrészét a svájci Ringier AG kiadótól – közölte hétfő este Kránitz László, az alapítvány vezetője.
2012. augusztus 23. 13:02
Minél több kiábrándult hívő mondja le Heti Válasz-előfizetését, annál több közpénzt kell betolni ebbe a rendszerbe.
2012. augusztus 17. 14:36
Bár ítéletek sora mondta ki jogtalannak a Klubrádió elhallgattatása érdekében tett lépéseiket, a médiamindenhatóság a törvények helyett továbbra is csak Orbán Viktor útmutatását követi.
2012. augusztus 16. 15:51
A Népszava szakszervezeti csoportja nyílt levélben kérte a svájci tulajdonost: adja át a kiadói jogot a szerkesztőségnek. Miután a titkár Zsebesi Zsolt nem adta ki a levelet támogatók listáját a főszerkesztőnek, felmondásra kényszerült.
2012. augusztus 16. 10:30
Azt kérjük a tulajdonostól: adja át a kiadói jogot és a lap logóját a szerkesztőségnek, hogy Magyarországon vívhassuk meg a harcot a fennmaradásukért, olvasóinkra és a baloldali gondolkodású polgárokra támaszkodva.
2012. augusztus 7. 10:02
Köszönettel tartozunk azon értelmiségieknek, akik a frekvenciabotrány árnyékában is cikkekben, állásfoglalásokban buzdítottak az MSZP-re való szavazásra. Őszintén reméljük, hogy a Neo FM-mel együtt végre ők is elnémulnak.
2012. július 30. 15:20
A Magyar Elektronikus Újságírók Szövetsége (MEÚSZ) felháborítónak tartja, hogy az MSZP befolyásolni akar egy lapot abban, milyen hirdetést jelentessen meg – közölték azzal kapcsolatban, hogy Lukács Zoltán a héten értetlenségének adott hangot amiatt: a Népszavában megjelent a Közgép hirdetése.
2012. július 26. 11:06
Közérdekű adatigényléssel fordult az MSZP a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alaphoz (MTVA), a párt az arculatváltás költségeire kíváncsi – tájékoztatta az MSZP szerdán az MTI-t.
2012. július 26. 11:02
Illő tisztelettel értesítem a Magyar Szocialista Párt fölháborodott frakcióját, hogy teljes mértékben egyetértek Németh Péterrel abban, hogy elfogadta a Közgép hirdetését.
2012. július 26. 10:51
Egy magát szociáldemokratának valló lap semmiképp sem vállalhat közösséget fideszes oligarchák cégeivel.
2012. július 18. 22:27
Azt már a vak is látja, hogy megbízói parancsra a Médiatanács mindenáron el akarja hallgattatni a Klubrádiót. De még ezt is pancser módon teszi.
2012. július 9. 19:02
Lehet, hogy a Puch Laci körbetelefonálta titokban a ballib értelmiséget?
MHz
2012. július 9. 17:28
A médiatanács tagjainak lemondását követeli az MSZP a Klubrádió 95,3 MHz-es frekvenciára benyújtott pályázatának kizárása miatt. A szocialista politikusok az egyeztetést követően a „Fidesz sajtóosztály” feliratot ragasztották az NMHH bejáratára.
2012. július 6. 13:30
A médiahatóságnak elvileg kevés eszköze lehet a nyomtatott lapokra, ám a Népszabadság piaci alapon való fenntartható működését a Ringier és az Axel-Springer fúziója tette volna lehetővé. Na ez volt az, amit a Szalai Annamária minden eszközzel megakadályozott.
2012. június 22. 9:37
A Népszava Lapkiadó Kft. szerezte meg a közelmúltban a stop.hu-t fenntartó Commonline Zrt.-t, amely eddig a Media Magnet tulajdonában állt. A HVG szerint a portál üzemeltetője és a Népszava Kft. is MSZP-közeli.
2012. június 14. 17:11
Egyre kevésbé csodálkozom, hogy miért csökken a Népszabadság példányszáma. Lassan valóban nem lesz érdemes olvasni...
2012. június 12. 18:35
Májusban a kormányzati intézkedések kerültek a média érdeklődési körébe; Orbán Viktor ezúttal is több mint 250-szer szerepelt az egyes híradókban.
2012. június 7. 18:39
Az MSZP elnöke arra kéri az alapvető jogok biztosát, érje el, hogy az Alkotmánybíróság döntsön a médiaszabályozásban változások alkotmányosságáról. Mesterházy szerint a mostani törvénymódosítás tovább növelte a médiaszabályozásban a jogállamiság elvét és a jogbiztonság követelményét sértő rendelkezések számát.
2012. június 5. 12:26
Lendvai Ildikó és Mandur László közleményében a médiaszabályozást érintő módosítással kapcsolatban úgy fogalmazott: „a kormány a nevére vette a lex Klubrádiót”, hiszen maga a kabinet nyújtotta be azt a módosító indítványt, amelynek célja a Klubrádió elhallgattatása.
Igen
2012. június 5. 12:19
Az Országgyűlés hétfőn ismét elfogadta a médiaszabályozás módosítását, amelyet Áder János köztársasági elnök múlt héten formai okokra hivatkozva megfontolásra küldött vissza a Háznak. A szavazást megelőző vitában MSZP-s Mandur László sajnálatát fejezte ki, amiért a köztársasági elnök nem az Alkotmánybírósághoz (Ab) fordult.
2012. május 31. 13:35
Az ellenzéki párt kifogásolja, hogy az államfő eljárási hibára hivatkozva küldte vissza a parlamentnek a médiatörvény egy héttel ezelőtti módosítását. A szocialisták szerint Ádernek az Alkotmánybírósághoz kellett volna fordulnia.
Döntöttek
2012. május 24. 13:25
Módosult többek között az újságírók forrásainak felfedésére vonatkozó szabályozás, illetve egyértelművé váltak a médiahatóság sajtótermékek tekintetében gyakorolható hatáskörei, valamint a média- és hírközlési biztos jogkörei. A médiaszabályozás módosításának elfogadását éles hangú záróvita előzte meg.
2012. május 23. 12:42
Az MSZP a mérkőzések díjmentes megtekinthetősége érdekében a Jókai utcai székházában található kivetítőket az EB ideje alatt a futballrajongók rendelkezésére bocsátja.
2012. május 22. 8:59
Csak kár, hogy 2008-ban.
2012. május 16. 14:53
Az erőszakos bűncselekmények, a kormány gazdaságpolitikai intézkedései, valamint a Magyarországgal szembeni európai uniós eljárások voltak áprilisban a hírműsorok leggyakoribb témái az NMHH jelentése szerint. A politikusok közül legtöbbször Orbán Viktorral foglalkozott a média.
2012. május 15. 13:33
Az MSZP úgy ítéli meg, hogy Szabó Csaba fideszes képviselő médiatörvényhez fűzött módosító javaslata utólag jogalapot teremt arra, hogy a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa ne tegyen eleget a Klubrádiónak kedvező bírósági ítéleteknek.
2012. május 15. 10:05
Az Alkotmánybíróság (Ab) médiaszabályozással kapcsolatos tavaly decemberi döntésének végrehajtását szolgálja a médiaszabályozás módosítása, amelynek általános vitáját hétfőn este kezdte el a Ház. A fő témák az újságírói forrásvédelem, valamint a média- és hírközlési biztos jogosultságai.
Ütköző
2012. május 1. 9:33
Az MSZP-s Ipkovich György „kommunista luxusnyugdíjak” kapcsán kialakított „túlzottan domináns” véleménye miatt fulladt vitába az MR1 Kossuth Rádió műsora, ezért szerették volna a szocialista politikus helyett egy LMP-ssel újravenni azt – reagált az MTVA Schiffer András szavaira.
2012. május 1. 7:48
Az MTVA nevű elfogulatlan szervezet szakmailag és erkölcsileg is helyesnek fogja ítélni az eljárást, hiszen már az is szép a közrádiótól, hogy gondolt egyáltalán egy szocialista politikusra.
2012. április 29. 13:44
Határozottan foglalt állást nyugdíj témában az MSZP-s Ipkovich György a Kossuth Rádió műsorában, a felvétel nem került adásba - írja a nyugat.hu. Később újra felvették a műsort, akkor azonban már egy LMP-s politikus ült Ipkovich helyén.
On air
2012. április 6. 9:00
Beperelték Magyarországot a Sláger és a Danubius Rádió tulajdonosai, mivel szerintük a 2009-es frekvenciapályázat elbírálása során törvénysértés történt. Az ügy kapcsán az is kiderült, a pályáztatás előtt Fideszes és MSZP-s képviselők keresték meg a befektetőket együttműködés reményében.
2012. április 4. 9:45
Orbán Viktor és Jávor Benedek – akinek rajongóinak száma nagyon alacsony a többiekhez képest – 25-44 éveseket aktivizálja a leginkább. Érdekes azonban, hogy Vona Gábor éri el a legfiatalabbakat.
2012. március 15. 11:27
A Magyar Sajtó Napján követeljük, hogy távozzon a Médiatanács, és helyette állítsanak fel egy új, paritásos alapon működő tanácsot, olyat, ami minden demokratikus berendezkedésű országtól elvárható.
2012. március 14. 10:03
1991-ben, a díj első évében a 168 Óra alkotóközössége kapott Pulitzer-emlékdíjat, 2012-ben a lap két állandó szerzője, Aczél Endre és Bölcs István. Jó látni, hogy van még Érték, van még Örök Minőség a magyar sajtóban.
2012. március 14. 0:28
Tizenkilencedik alkalommal osztották ki Budapesten a Szabad Sajtó Alapítvány díjait, az alapítvány elnöke szerint a sajtószabadságot egyre több fenyegetés éri. A díjakat Mesterházy Attila adta át.
2012. március 13. 21:52
Mesterházy szerint Magyarországon nem szabad a magyar sajtó, és bár egyelőre még nem üldöznek, nem lőnek le újságírókat, nem független a média.

összesen: 155 db | 18 db/oldal

első vissza 1 2 3 4 5 6 7 8 9 következő utolsó