NOL

2016. december 13. 18:52
A Mediaworks döntése értelmében a megszüntetett Népszabadság hírportálja, a nol.hu tekintettel sajtótörténeti értékére a továbbiakban ingyenes, bárki számára hozzáférhető archívumként üzemel majd.
2016. december 13. 18:52
A Mediaworks döntése értelmében a megszüntetett Népszabadság hírportálja, a nol.hu tekintettel sajtótörténeti értékére a továbbiakban ingyenes, bárki számára hozzáférhető archívumként üzemel majd.
15 év
2016. május 24. 13:23
A Népszabadság Online-nál folytatja Spirk József. A hír, hogy az egyik meghatározó politikai újságírót „kirúgják éppen” az Indextől, pletykaszinten múlt héten jutott el a Mandinerhez. Meg nem erősített értesülések szerint Spéder Zoltán tulajdonos az Orbán Gáspár TEK-általi kimenekítéséről szóló, Lázár János által kacsának titulált írás miatt orrolhatott meg Spirkre.
2016. április 27. 7:28
Ha nem lenne tragikus, nevethetnénk is a szánalmas parlamenti honcselédek önalázásán.
2015. október 16. 12:25
Nem lesz kormányközeli a TV2. Érdemes különbséget tenni Vajna mostani tévés befektetése és egyéb üzletei között.
2015. október 5. 21:35
Az elmúlt pár napban két olyan MTI-hírt is átvett az online magyar sajtó majdnem egésze, amely teljes hazugságokon alapult, és a valóságot a kormány szája íze szerint torzította.
2015. május 3. 8:57
Tisztelt nol.hu, hvg.hu, 444.hu és sokan mások! Miért kell a címeitekben sandán h̶a̶z̶u̶d̶n̶i̶ csúsztatni? Miért jobb nektek, ha azzal sokkoljátok az olvasóitokat, hogy „Ingyen vizet és áramot ígért Gyurcsány”?
2015. március 12. 0:47
A grafikonunkon jól látható, hogy a mandiner.hu és a k-monitor nevű oldalak messze verik a mezőnyt, csak utánuk következnek a nagyobb hírportálok, mint az Index, a HVG, a Hír24 vagy a 444.
2013. november 24. 10:54
Utólag azt hiszem, inkább az volt a cél, hogy utasítsak vissza valamit, mert akkor meg lehet tőlem válni. Tisztább lett volna, ha deklarálják: holnaptól nem akarunk veled dolgozni. Interjú.
2012. április 13. 11:20
Hiába hozott ítéletet a bíróság, nem tudni, mikor dönt a Médiatanács a Klubrádió, illetve a 95,3 MHz-es frekvencia sorsáról, a médiatörvény ugyanis nem szab határidőt. A tanács közlése szerint jelenleg „az ítéletben foglaltakat tanulmányozza”.
2012. március 20. 13:55
Pont az úgynevezett európaiság egyik sikertörténetének és alapjának számító 1848-as forradalom évfordulóján álltak neki ballib térfélen importtüntetőkről cikkezni.