Orbán-kormány

2017. május 3. 12:11
A kormányfő által havonta citált bátorságnak tehát hűlt helyét találjuk, ha arról van szó, hogy a választópolgárokkal kellene szembesülni, vagy tényszerűen feltárt ügyekben az újságíróknak válaszolni.
2017. április 22. 15:04
Senki sem hiszi el, hogy a tisztességes újságok azt írják, amit szeretnének. Hogy a tartalom nem megrendelők megrendelésére születik, hanem azt tükrözi, amilyennek a szerkesztőségek a valóságot látják.
2017. április 18. 10:04
A 444.hu-n megjelenő tartalmakat kizárólag a lap munkatársai alakítják. Minden cikk és videó a miénk, és lelkiismeretünk szerint így szolgálják legjobban az olvasóinkat.
2016. december 10. 10:13
Még a mai, tényeken túli sajtóvilágban is elég meglepő, hogy a kormánylap „Soros szervezetei trójai vírusként fertőznek” cím alatt ekéz egy nemzetközi együttműködést, amibe az Orbán-kormány lépett be és volt benne résztvevő – az eheti kilépésig – négy éven keresztül. Tudjuk, hogy Óceánia mindig is Keletázsia ellen viselt háborút.
2016. október 31. 9:18
Mindenki azt gondolja, hogy a távozásomnak politikai oka van vagy összevesztem a tulajdonossal. Hiszen ma normális ember nem ad fel stabil állást. Interjú.
2016. október 24. 11:14
A Népszabadság megszüntetése kapcsán üzleti, piaci döntést emlegetők bizonyára tréfálnak. Vagy nem tudják, mit beszélnek.
2016. október 16. 8:52
A magyarok 59 százaléka szerint ma Magyarországon a sajtószabadság erősen korlátozott, a közszolgálati médiumok pedig egyoldalúan közvetítenek. Hasonló arányban gondolják ezt a legtöbb emberhez eljutó hírforrások esetében is, derül ki a Publicus Intézet Vasárnapi Hírek számára készített felméréséből.
Sajtóvisszhang
2016. október 11. 14:33
A Népszabadság bezárása kapcsán minden „politikai csapásra” utal, amelynek értelmi szerzőjeként Orbán Viktort tartják számon – írja a német FAZ. A Handelsblatt szerint „likvidálja a magyar kormányfő a sajtószabadságot”. A The New York Times a magyar kormány menekültekkel kapcsolatos politikáját bírálta.
2016. október 10. 12:40
Minél kevesebb újság, annál rosszabb a népnek. De éppen ennek a banalitásnak a be nem látása miatt ilyen lagymatag az „ellenállás”.
2016. augusztus 19. 14:07
Az M4-en a kormányzati reklámfilmeket 211-szer láthattuk 9 nap alatt.
2016. június 8. 16:07
Ha azt mondom, köpni-nyelni nem tudtam már a felénél sem, még nem mondtam semmit.
2016. június 8. 14:17
Egy eddigi szövetségest végez ki a kormánymédia olyan módszerekkel, amelyek leginkább a nagy orosz oligarcha-leszámolásokat idézik.
2016. április 22. 11:12
Az Orbán-rendszer ellenzéki sajtójának fontos részeit külföldről tartják el. Nem akárkik, hanem „magyar származású gazdag amerikai zsidók”.
2016. február 6. 12:33
A kormányzati kommunikációért felelős illetékesek mondták meg, mi a heti aktuális pártüzenet, mire készüljünk, mit kell a műsorokba ágyazni, kit hívjunk meg, ki milyen ügyben nyilatkozzon, hol és mit hangsúlyozzunk. Interjú.
2016. január 9. 10:36
Az MTVA hírhamisításait még akkor sem kommentálhattuk közleményben, amikor már a Kúria sem kifogásolta, hogy a „közmédiát” hírhamisítónak minősítsék.
2015. július 8. 19:26
A DGAP elemzése az Origo esetét Lázár Jánossal a „kormánykritikus újságírás” „kiemelkedő példájaként” írja le, ami egészen beteg humorérzékről tanúskodik.
2015. június 10. 16:44
Egy teljes éves periódusban dolgozó iparág szabályait év közben átírni igazi atomtámadás. A gombafelhő leple alatt pedig hihetetlen tempóban lezajlik majd a kormányzati médiabirodalom építése.
2015. június 4. 11:38
Amikor nem adnak nekünk interjút, akkor nem nekünk nem adnak interjút, hanem a tisztelt választóik azon rétegét nem tisztelik, akik dacolva minden támadással maguk mögött álltak az utóbbi 5-10 évben.
2015. május 7. 9:54
A kormány arról győzködik híveit, hogy a hiba nem benne, hanem a tájékoztatókban van. Ami szokványos védekezés, nem érdemes fennakadni rajta. Mindig a kommunikáció a hibás.
2015. március 19. 13:44
Hat évvel ezelőtt politikai döntés született a Széles Gábor-féle médiacsoport (Magyar Hírlap, Echo TV) ellen. Széles nem üzent, nem nyilatkozgatott trágárul Gyurcsány Ferencről, nem hirdetett háborút ellene.
2015. március 19. 9:44
Az egész ország azt várta a második Orbán-kormány megalakulása után, 2014-ben, hogy egyfajta konszolidáció lesz. De itt valami más történik. Például a polgári sajtó kivéreztetése. Interjú.
2015. február 23. 16:17
A nem kormányérdekből működtetett hazai print média – illetve a szeriőz lapok mintáját követő netes orgánumok – továbbra is elvégzik a maguk házi feladatát.
2015. február 2. 21:47
Egyelőre semmi okunk a legrosszabb forgatókönyvet feltételezni és azt gondolni, hogy a kormány utasításokkal látja el a vezető tévécsatorna hírszerkesztőségét.
2015. február 2. 18:54
Egyetlen szó sem esett és esik az óta sem a világlapokban arról, hogy a jobboldali kormány mögött áll a magyar társadalom döntő része.
2015. január 27. 17:55
Elismerte az RTL Group, hogy tárgyal a kormánnyal a reklámadóról, de a cég szóvivője szerint ennek rendezése inkább Magyarország érdeke, a Híradó hangvételén pedig nem fognak változtatni.
2014. november 13. 11:28
Miközben a kormány a reklámadóval korlátozni szeretné a sajtószabadságot, eddig valójában inkább kiterjesztette azt.
Egy(séges) hang
2014. szeptember 5. 18:56
Az egységes, koordinált kormányzati kommunikáció érdekében központi kommunikációs hivatalt hoz létre a kormány.
2014. július 12. 13:06
Magyarországon az RTL Klub háborút indított Orbán Viktor rezsimje ellen címmel közölt tudósítást hétvégi számában a Le Monde.
2014. június 25. 16:38
A kormány nem veszi észre, hogy olyan cégeket támogat, amelyeket nem áll érdekében.
2014. június 18. 13:20
Biszku Béla most egy kicsit büszke lehet a kormányra.
2014. június 2. 20:21
Az RTL Klub hétfő esti híradójában jelentette be: legnépszerűbb műsorainak megszűnését jelentené a kormány reklámadó-terve. Az RTL szerint a reklámadó a független kereskedelmi média ellehetetlenítésére irányul, és a társaságot egy csapásra veszteségessé tenné.
2013. augusztus 7. 16:38
A Sanoma Media Budapest Zrt. visszautasítja, hogy piactorzító és kormányellenes lépéseket kezdeményezett volna. A vállalat portfóliójába tartozó termékek – szórakoztató jellegük miatt – alkalmatlanok arra, hogy azokban politikailag elfogult tartalmak jelenhessenek meg.
2013. június 25. 16:36
Az, hogy valakinek gyengébb a humora, mint a szárszói találkozó házigazdájának, nem ok semmilyen korlátozásra.
2013. május 28. 11:01
Nem is kell bevezetni az adót, elég megmutatni, hogy a kormány bevezetheti, ha akarja.
2013. május 1. 16:49
Az álságos semlegességet nyugodtan félre lehet tenni olyankor, amikor az egyik oldal éppen törvényt hoz arról, hogy részéről befejezte a beszélgetést.
2012. december 29. 14:19
A sorozatos leépítések és az internet olyan gyárakká változtatták a hírkészítést, amely (tisztelet a kivételnek) szalagszerűen, mechanikusan termeli az információkat.
2012. november 22. 15:37
Hát nem logikus gondolat, hogy meggyőzzenek minket, és csakazértis megmutassák, micsoda sikereket ért el a kormány?
2012. október 17. 12:00
Az új BTK hatálybalépését előkészítő csomag alapján akár már a nyomozás során lekapcsoltathatnának bizonyos bűncselekményeket megvalósító weboldalakat – írja a hvg.hu.
2012. október 11. 11:53
A Jobbik szerint felháborító és elfogadhatatlan, hogy a kormány 200 millió forintot költött az adófizetők pénzéből a saját pártpolitikai céljára az IMF-tárgyalásokkal kapcsolatos médiakampányra – jelentette ki Volner János.
2012. október 9. 15:59
Az állampolgárok minél pontosabb és szélesebb körű tájékoztatását szolgálja a Miniszterelnökség által megrendelt médiakampány, amely az IMF-EU-tárgyalásokkal kapcsolatban indult kedden – idézi a NOL Giró-Szász Andrást.
2012. október 4. 13:51
Az MSZP sajtótagozata örömtelinek nevezte szerdai közleményében, hogy a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) nem kormányzati mintára szervezi át kommunikációját, mivel az Orbán-kormányban több száz millió forintos „önreklámokkal szokás fényezni a kudarcokat”.

összesen: 41 db | 18 db/oldal

első vissza 1 2 3 következő utolsó