per

2016. szeptember 13. 8:33
A földrengés által sújtott olaszországi Amatrice számára sértő, hogy a Charlie Hebdo a katasztrófa áldozatait tésztaételekként ábrázolta, ezért bepereli a lapot.
Médiacsata
2016. június 27. 16:10
Pert nyert másodfokon a Jobbikkal és Novák Előddel szemben az ATV: Novákák helyreigazítást követelve perelték be a csatornát egy 1956-os megemlékezéssel kapcsolatos, Szabadság téri akció miatt. Vesztettek.
2016. május 6. 12:02
Csaknem egymillió euróra, az elmaradt munkabére összegére perelte be Dirk Gerkens, az RTL Klub egykori vezérigazgatója volt munkahelyét tavaly ősszel, mert szerinte hátrányos megkülönböztetés érte, és a szerződésének lejárta előtt bocsátották el. Az RTL Klub viszontkeresetet nyújtott be hasonló összeggel, Gerkens ugyanis többször is megsértette a munkaszerződésében foglaltakat – írja a Népszabadság.
Sajtóper
2016. április 25. 16:54
Pert nyert a Századvég Gazdaságkutató Zrt. Mellár Tamás közgazdásszal szemben, aki a cég kutatási igazgatója volt 2010 és 2011 között. A Századvég Mellárt a Népszabadságnak 2014-ben adott interjújában tett kijelentései miatt perelte be.
2016. február 5. 15:47
A döntő kérdés Strasbourg szerint az a mód, ahogyan az internetes portálok felelősségre vonhatók a harmadik fél hozzászólásaiért.
Nemzetközi eljárás?
2016. január 12. 16:23
A Mahir ügyvédje korábban azt nyilatkozta, hogy a cég milliárdos nemzetközi kártérítési eljárásokat indíthat a főváros ellen, mivel felerészt külföldi tulajdonban áll. A Mahir 50 százalékss német tulajdonosa, az euroAWK ugyanakkor közölte: nem tervezik, hogy nemzetközi bírói fórumhoz fordulnak.
Hadoszlopok
2016. január 12. 11:17
Bár a Fővárosi Törvényszék bejelentette, napokon belül határoznak arról, hogy megtiltják-e az ítélethozatalig a Mahir Cityposter hirdetőoszlopainak bontását, a főváros nem várja meg a döntést: addig is tovább bontják az oszlopokat, és arra hivatkoznak, hogy a felperes előző erre vonatkozó kérelmét is elutasították.
2016. január 9. 10:36
Az MTVA hírhamisításait még akkor sem kommentálhattuk közleményben, amikor már a Kúria sem kifogásolta, hogy a „közmédiát” hírhamisítónak minősítsék.
2015. november 1. 12:31
Széles Gáborék, ha megtehetnék, tán törvényileg tiltanák be a paródiát, hiszen csak a befeszülésben, a fenyegetőzésben és a feljelentésben hisznek.
2015. október 10. 12:22
Az ATV korábbi külsős műsorvezetője azért harapott bele a kézbe, amely neki egykor enni adott, mert a televízió vezetése megszüntette Magánbeszélgetések című műsorát.
2015. szeptember 21. 16:47
Pert vesztett az Indexszel szemben Habony Árpád: a portál egy luxusáruházról szóló cikkét illusztrálta a kormányfői tanácsadó képével, amint épp vásárol annak egyik boltjában. Az ítélet szerint, amely nem jogerős, Habonynak tűrnie kell mindezt.
„Simicska-lap”
2015. augusztus 24. 12:13
Helyreigazítási pert kezdeményez a Magyar Nemzet ellen a Magyar Nemzeti Bank a lap egyik hétfői cikke miatt. A lap szerint nem lépett fel elég szigorúan a jegybank a tisztességtelen feltételeket diktáló autóhitelező társaságokkal szemben. Az MNB szerint ezzel a „a Simicska-lap” téves látszatot kelt.
2015. július 15. 15:23
Merőben szokatlan, hogy egy cikk megjelenése előtt a TV2 a teljes magyar sajtót végigtelefonálja és fenyegetőzzön.
Első fokon nyert
2014. november 6. 9:15
Bayer Zsolt az Echo TV-ben még 2012-ben többek között „ótvar, hazug idiótának” nevezte Ulrike Lunacek osztrák zöldpárti EP-képviselőt. Bár utóbb bocsánatot kért, a politikus beperelte az újságírót. Az elsőfokú, nem jogerős ítélet szerint Bayernek ötszázezer forint nem vagyoni kártérítést kell fizetnie Lunacek személyiségi jogainak megsértése miatt.
Reklámadó
2014. augusztus 12. 8:33
Határidőre befizeti a reklámadót, de beperli a magyar államot az RTL-csoport – derül ki a keddi Népszabadságból. A lap információi szerint hazai és nemzetközi fórumokon is megtámadja a csatorna a reklámadót.
Per
2014. június 19. 8:53
A Tett és Védelem Alapítvány elnöke szerint a kuruc.info tulajdonosa ellen folyó San Franciscó-i pernek jelen állás szerint két kimenetele lehet: lekapcsolják az oldalt, de akár kiderülhet az is, hogy kik szerkesztik és írják a lapot.
Vége a titkolózásnak
2014. április 24. 8:32
Pert vesztett a Médiatanács az Origo ellen, így nyilvánosságra kell hoznia az országos kereskedelmi rádiókkal kötött teljes szerződéseket – mondta ki a Kúria szerdai jogerős ítéletében.
2013. június 29. 22:48
Matthias Fritsch dokufilmesnek húszezer eurót kell kifizetnie a német Technovikingnek.
2013. június 19. 16:36
A jogerős ítélet szerint Jáksó László írásából rá lehetett ismerni Bogád Zoltánra, akit többek között „szánalmas hulladék”-nak és „szellemi sérült”-nek nevezett a Vasárnapi Hírekben közölt cikkben.
2013. június 5. 9:33
Vajon lehet-e szánni egy olyan figurát, akinek sokszázezres nézettsége van, aki sztálini gátlástalansággal retusálja ki a neki nem tetsző tartalmakat?
2013. április 18. 18:15
Miután üzleti titokra hivatkozva megtagadta közérdekű adatigénylését, az Átlátszó.hu ismét beperli az MTVA-t. Az oldal ezúttal arra volt kíváncsi, mennyibe kerültek a Kovács Ákos által a közrádióknak készített új szignálok.
2013. április 11. 16:17
Egy cikkhez érkezett, személyét sértő hozzászólások miatt emberi méltóságának megvédése érdekében fordult bírósághoz Lázár János.
2013. március 21. 21:49
A Fővárosi Törvényszék igazat adott a Blikknek, és elutasította Kriza Ákos helyreigazítás iránti keresetét.
2013. március 20. 12:57
A Fővárosi Törvényszék első fokú ítélete nyomán az MTVA köteles kiadni az Átlátszó részére a Várhegyi Attila cégével, a Prestige Média Kft.-vel kötött szerződést. Kiderült: a fideszes politikus cégén kívül más vállalkozások nem tettek ajánlatot az Alapnak.
2013. március 17. 13:32
Itt volna az ideje, hogy a sajtó útján folytatott közéleti viták ne büntetőbíróságokon kössenek ki, személyiségi jogi polgári pereket közszereplők esetében pedig csak a tudatos hazugságok miatt kaphasson a nyakába a média. Az atlatszo.hu most nem adatot kér, hanem törvénymódosítást javasol.
2013. március 5. 17:54
Szerintünk az ítélet nem hagy mozgásteret a Médiatanácsnak, győztest kell hirdetnie a pályázati eljárásban, aki pedig nem lehet más, mint a Klubrádió.
2013. február 18. 20:38
Az ATV megsértette a kiegyensúlyozottság követelményét, amikor nem adott lehetőséget a Jobbiknak reagálásra Hajdu János véleménynyilvánítása után – döntött a bíróság.
2013. február 16. 20:17
A Budai Központi Kerületi Bíróságon nemrég befejeződött büntetőperben jogerősen elítélték a Bors egy újságíróját és szerkesztőjét. A pert Árpa Attila, színész-producer indította, becsületsértés miatt.
2013. február 6. 11:11
Ki kell adnia a médiatanácsnak az országos kereskedelmi tévék hatósági szerződéseit – döntött a Fővárosi Ítélőtábla másodfokon abban a perben, amelyet a Kreatív munkatársa, Csuday Gábor a TASZ segítségével indított.
2013. február 5. 15:59
A Fővárosi Ítélőtábla helyben hagyta az elsőfokú bíróság döntését, amely helyreigazításra kötelezte a Hír Tv-t Gyurcsány plágiumvádas ügyével kapcsolatban.
2012. december 5. 8:33
Kellő kreativitással és kutatómunkával lehetne mit tenni a szélsőséges tartalmak, így a kuruc.info visszaszorítására, de hiányzik a politikai szándék az egy éve alakult a CivilMédia szerint. Bodrogi Bea és Kárpáti József, a CivilMédia két ügyvédje a Papcsák Ferenccel, a kommentelőkkel, és a rendőrök arcának kitakarásával kapcsolatos ügyekről is beszéltek a Mandinernek.
2012. november 26. 14:15
Az ügyészség nem bűncselekmény hiányára hivatkozva szüntette meg a nyomozást az NMHH elnöke sérelmére elkövetett becsületsértési ügyben, hanem azért, mert Szalai Annamária nem tett feljelentést a személyes adatait felhasználó bloggerrel szemben – derült ki a Fővárosi Főügyészség (FF) közleményéből.
2012. november 22. 14:02
A Budapesti V. és XIII. kerületi Ügyészség megszüntette azt a büntetőeljárást, amit az NMHH feljelentése nyomán a hatóság létrejötte és tevékenysége miatt tiltakozó blogger ellen indítottak. A blogger Szalai Annamária arcát szándékosan trágár módon erotikus tartalmú fényképekre montírozta.
2012. október 24. 15:02
Újabb lapcsoportra terjedt ki a brit sajtóban kirobbant telefonlehallgatási botrány: ezúttal a Mirror-lapokat érte az a vád, hogy lehallgatták magánszemélyek mobiltelefonjait.
2012. október 15. 15:22
A Fővárosi Ítélőtábla immáron írásba foglalt ítéletéből egy dolog következik biztosan: nem ez az utolsó forduló a Klubrádió 95,3 MHz-es frekvenciájával kapcsolatban.
2012. október 11. 14:48
A Pécsi Ítélőtábla csütörtökön jogerősen helyreigazításra kötelezte a plágiumvádat elsőként híresztelő pecsiujsag.hu című honlapot Gyurcsány Ferenc ügyében. A volt miniszterelnök kedden a Hír TV ellen is pert nyert.
2012. október 7. 19:21
Az RTL Klub Híradójában szerepelt az a lány, aki a forgatáson szerzett élményeit később leírta blogjában. Ebben egy magánbeszélgetést is idézett, amelyből kiderült: a Való Világ nem nyerte el a tetszését, nem nézte a sorozatot. A csatorna most perrel fenyegeti.
2012. szeptember 26. 14:24
Arató András vezérigazgató közölte: a Klubrádió harmadszor nyert pert az NMHH Médiatanácsával szemben a 95,3 MHz-es budapesti körzeti frekvencia pályáztatásával kapcsolatban.
2012. szeptember 26. 11:46
Hatályon kívül helyezte a Fővárosi Ítélőtábla szerdán a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsának azon határozatát, amellyel alaki okok miatt érvénytelenítette a Klubrádiónak a 95,3 MHz-es budapesti körzeti frekvenciára benyújtott pályázatát.
2012. szeptember 13. 9:48
A Balavány György magyar újságíró ellen nyilvános kritikái miatt a Magyar Távirati Iroda által kezdeményezett per dermesztő hatással lehet az internetszabadságra, és korlátozhatja a médiapluralizmust a világhálón – figyelmeztetett az EBESZ.
2012. szeptember 12. 9:57
Megfellebbezi a Neo FM rádiót működtető FM1 Zrt. a Fővárosi Törvényszék elsőfokú döntését, amelyben elutasította a rádió médiahatósággal szembeni keresetét. A dolgozók járandóságát mindaddig visszatartják, amíg az okozott károkkal kapcsolatos polgári peres eljárás folyamatban van.
2012. szeptember 7. 14:56
Kevés az esélye, hogy a blogvilág tisztázatlan törvényi környezete, és a magánvélemény (még meglévő) szentsége mellett a dölyfös Belénessy célt érhet.
2012. szeptember 7. 8:15
Egyre több konkrét jel utal arra, hogy közmédia vastagon, tendenciózusan elfogult a hatalom javára, s az ellenzék kárára. S ezen a lehangoló tényen semmiféle per vagy ítélet nem változtat.
2012. szeptember 7. 8:10
A hvg.hu Vélemény rovatának szerzőiként ezúton fejezzük ki szolidaritásunkat szerzőtársunkkal, Balavány Györggyel, akit véleményéért 10 millió forintra perel az MTVA.
2012. szeptember 6. 17:22
Nem megsértődni kéne, hanem tenni a jó hírnév megőrzése érdekében – mondta a Mandiner.médiának Balavány György azzal kapcsolatban, hogy hitelrontás címén keresetet nyújtott be ellene az MTI Zrt. A publicista és ügyvédje, Schiffer András nem gondolják, hogy a nonprofit állami cég megnyerheti a kártérítést. Az ügyben az MTI vezetőjét is megkerestük.
2012. szeptember 6. 15:11
Schiffer András országgyűlési képviselő, ügyvéd, az LMP korábbi frakcióvezetője vállalta el Balavány György, a hvg.hu állandó bloggerének jogi védelmét – közölte az LMP.
2012. szeptember 5. 17:03
Hitelrontás címén nyilvános bocsánatkérésre, blogbejegyzései eltávolítására és 10 millió forint anyagi kártérítés kifizetésére kötelezné a hvg.hu állandó bloggerét, Balavány Györgyöt az MTI Zrt. A kereset szerint a blogger cikkeivel megsértette a cég jó hírnevét.
2012. szeptember 4. 11:00
Az Apple-Samsung per végeredménye akár az is lehet, hogy a kérdéses elemeket az utánzatok gyártójának el kell távolítania az amerikai piacról – derült ki a SmartEast híradójából. A magyar forgalmazást a viták nem érintik.
2012. szeptember 4. 8:53
A Gyurcsány Ferenc volt miniszterelnök indította per eredményeként helyreigazításra kötelezték a Magyar Hírlapot „Gyurcsány nem csak olvasgatott” című cikke miatt – közölte a Demokratikus Koalíció.
2012. augusztus 31. 10:50
Harminc teherautónyi aprópénzzel fizette ki a Samsung azt az egymilliárd dolláros kártérítést, amelyet múlt hét végén szabott ki a Kaliforniai Bíróság az Apple-másolatok ügyében – terjed el a hamis hír a Yahoo spanyol oldalának jóvoltából.
2012. augusztus 24. 12:22
Nem gyártanék összeesküvés-elméleteket, de akadnak, akik úgy látják, a svédországi eljárás másról szól.
2012. augusztus 12. 10:17
Az Apple nem azért támadja a Samsungot mert az másol, az Apple azért támadja a Samsungot, mert jelenleg az egyetlen olyan cég, amelyik képes telefont gyártani, terjeszteni és eladni hasonló volumenben, mint az Apple.
2012. augusztus 9. 9:03
Az Apple megszerzett pár Samsung belsős dokumentumot, melyben a Samsung mérnökei pontról pontra hasonlítják össze az iPhone menüjét, majd másolják le azt.
2012. július 20. 17:20
Fellebbez az NMHH a Fővárosi Törvényszék szerdai döntése miatt, mert szerinte ellentmondásos a bíróság első fokú döntése és a két kereskedelmi televízió nyilatkozata. Mint írták, a médiatörvény alapján a szolgáltatók kérhetik a szerződéseikben szereplő adatok zárt kezelését.
2012. július 16. 8:53
A Fővárosi Ítélőtábla csütörtökön hatályon kívül helyezte a Klubrádiónak a 92,9 MHz-es frekvencia megszerzésére irányuló keresetében az elsőfokú bíróság rendelkezésének egyes részét, és a per újabb tárgyalására kötelezte az elsőfokú bíróságot. A Klubrádió szerint az új médiatörvény szabályozásának visszamenőleges hatálya okoz technikai zavart.
2012. július 1. 20:10
A hivatalos idézés ellenére nem adja fel magát a Scotland Yardnak Julian Assange, a bizalmas amerikai diplomáciai sürgönyöket százezrével kiszivárogtató WikiLeaks alapítója. Assange jogi képviselője pénteken közölte: védence nem hagyja el az ecuadori nagykövetséget.
2012. június 26. 11:36
Nyolc szakszervezeti vezető munkaviszonyát szüntette volna meg az MTVA, de ehhez többek között Csillag Ádám esetében sem járultak hozzá a szakszervezetek. Az ügyet most a Munkaügyi Bíróság tárgyalja, a felperes a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap.
2012. június 26. 8:46
Jelentősen, százmillió dollárnál is többel visszavetheti a Facebook bevételét egy kaliforniai bíróság, amely azt találta aggályosnak, hogy a közösségi oldal fizetség vagy a letiltás lehetősége nélkül közzétette, hogy bizonyos oldalakat kik like-oltak.
2012. június 25. 21:35
A másodfokú bíróság jogerős döntése alapján Hódmezővásárhely elvesztette azt a sajtópert, amit a HVG-vel szemben indított – írja hétfőn az e-MaSa. Lázár János a portál kérdésére válaszolva közölte: „azt, hogy a HVG velem kapcsolatban hazudik, már megszoktam, de minden törvényes eszközzel fellépek az ellen, hogy valaki valótlanságokat állítson Hódmezővásárhelyről”.
2012. június 19. 15:08
A bíróság kitűzte négy olyan sajtóper tárgyalási időpontját, amelyet Gyurcsány Ferenc volt miniszterelnök indított a plágiumügyben közölt tudósítások tartalma miatt – írja az Origo.
2012. június 15. 20:52
Az amerikai Arnold&Porter LLP ügyvédi iroda képviseli több mint félmilliárd forintért a magyar államot a Beruházási Viták Rendezésének Nemzetközi Központja (ICSID) előtt zajló választottbírósági eljárásban a Sláger és Danubius rádióállomások beruházói által kiírt pályázat nyomán.
2012. június 11. 19:02
A brit sajtóetikai vizsgálatot végző bizottság félrevezetésével vádolta Rupert Murdochot Gordon Brown volt brit kormányfő, aki szerint a brit Murdoch-lapok a brit katonai szerepvállalásról sem korrekt módon számoltak be, és gyermekének betegségéről is engedélye nélkül adtak hírt.
2012. június 4. 12:59
A Fővárosi Törvényszék pénteki elsőfokú ítélete szerint Vágó István nem sértette meg a TV2 személyiségi jogait, hanem véleményt fogalmazott meg, amikor a csatornától való távozását összefüggésbe hozta annak jobboldali elköteleződésével.
2012. május 24. 8:25
A Nasdaqot az első kereskedési nap technikai galibáiért, míg a Facebookot és a kibocsátást szervező bankokat, információ-visszatartásért, valamint a kisbefektetők megvezetéséért perlik – írja a Napi Gazdaság.
2012. április 24. 8:18
Elutasította a HírTV-t kiegyensúlyozatlan tájékoztatással vádoló Helmeczy László panaszát az NMHH. A „drogügy” lezártnak tekinthető.
2012. április 20. 13:21
Ezzel a lépésével a Médiatanács megerősítette azokat a feltételezéseket, amelyek szerint nem a korrekt eljárás, hanem a Klubrádió elhallgattatása az elsődleges célja.
A pénz beszól
2012. április 19. 17:26
Finnország lesz a sztárvendég május 8-9.-én a Média Hungary konferencián, de a „gyűlölt-szeretett” Facebook is kiemelt szerephez jut majd. Csermely Ákos főszervező a Mandiner.médiának a címadásról, a médiapiacot is megszorongató válságról, valamint a Club Tihany elleni perről beszélt. Véleménye szerint idén is sokat lehet majd tanulni a rendezvényen.
2012. április 18. 13:30
A Jobbik szerint elfogadhatatlan és vérlázító, hogy sajtóhírek szerint az RTL Klub és a TV2 több százmillió forintos kedvezményt kapott a sugárzási díjaikból. A párt kész bírósághoz fordulni, amennyiben a Médiatanács nem hozza nyilvánosságra a pontos összegeket.
2012. április 14. 20:38
A többszörös díjnyertes NightJack című blog írója bepereli a The Timest, a rangos brit lap ugyanis a blogger e-mailcímének feltörésével nyilvánosságra hozta az író évek óta titkolt kilétét.
2012. április 13. 11:20
Hiába hozott ítéletet a bíróság, nem tudni, mikor dönt a Médiatanács a Klubrádió, illetve a 95,3 MHz-es frekvencia sorsáról, a médiatörvény ugyanis nem szab határidőt. A tanács közlése szerint jelenleg „az ítéletben foglaltakat tanulmányozza”.
On air
2012. április 6. 9:00
Beperelték Magyarországot a Sláger és a Danubius Rádió tulajdonosai, mivel szerintük a 2009-es frekvenciapályázat elbírálása során törvénysértés történt. Az ügy kapcsán az is kiderült, a pályáztatás előtt Fideszes és MSZP-s képviselők keresték meg a befektetőket együttműködés reményében.
2012. április 4. 18:06
Két hete indított szabadalmi pert a világ leglátogatottabb weboldala, a Yahoo a Facebook ellen. A Facebook most válaszkeresetet adott be „a Yahoo szűk látóköréről tanúbizonyságot tevő döntésére válaszul”.
2012. március 28. 15:36
Személyes adattal való visszaélés miatt két év próbaidőre bocsátotta a Magyar Nemzet (MN) újságíróját a Pesti Központi Kerületi Bíróság első fokon. A vizsgálatot Hunvald György kezdeményezte.
2012. március 28. 14:39
Sértő a dolog? Szerintem nem különösebben, de ha úgy vesszük, hogy ezzel a Voda a propelleresek hitelét rontja, nehéz vitatni az ítéletet.
2012. március 28. 12:57
A Telenor bejelentése nyomán betiltotta a Vodafone reklámfilmjét a Fővárosi Bíróság, mivel az megpróbálta lejáratni piaci versenytársait.
2012. március 24. 10:38
Az összes mobilgyártót pereli egy amerikai cég, amely 2007-ben levédette a szmájli beviteli módját - többek között ez derül ki a Smart East híradójából.
95,3
2012. március 14. 14:02
A nyertes pályázat alaki hibája miatt részben hatályon kívül helyezte a Fővárosi Ítélőtábla szerdán az NMHH határozatát, amellyel a testület az Autórádió Műsorszolgáltató Kft.-t nyilvánította a budapesti 95,3 MHz-es frekvencia nyertesének. A pert a pályázat egyik vesztese, a Klubrádió indította.
2012. március 12. 9:28
Többmilliós per vár a Rádió1 korábbi műsorvezetőjére, Cookyra, a francia médiamunkás ugyanis élő szerződése ellenére szerződött át a ClassFM-hez – írja a storyonline.hu.
2012. március 3. 13:21
Első fokon pert nyert a parameter.sk szlovákiai hírportált üzemeltető DARCUS Kft. a magyar állammal szemben. A Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium (KIM) egy korábbi, 1,5 millió forintos állami támogatást akart visszaperelni arra hivatkozva, hogy a parameter.sk hírportál nem nyújtott objektív tájékoztatást.
2012. március 1. 14:43
Furcsa, hogy egész Európa, sőt az egész világ aggódik egy olyan rádióért, ami jelenleg is szól - mondta Szőnyi Szilárd a Lapzárta című műsorban a Klubrádió-üggyel kapcsolatban.
2012. február 29. 19:46
Pert indít a HírTV a TASZ ellen, miután a jogvédő szervezet engedély nélkül közölte honlapján a tévécsatorna felvételeit.
2012. február 29. 19:34
A Médiatanács lőtt egy hatalmas öngólt, mert a Klubrádió nagy valószínűséggel egy-két év alatt gazdaságilag is ellehetetlenült volna – jelentette ki Polyák Gábor médiajogász a stop.hu-nak. Hozzátette: így a médium minden bizonnyal megnyert egy saját profiljára kiírt, díjmentesen használható frekvenciát.
MHz
2012. február 28. 19:01
Elsőfokú, nem jogerős ítéletével a Fővárosi Törvényszék létrehozta a 92,9 MHz-es frekvenciára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa és a Klubrádió közötti műsorszolgáltatási szerződést kedden. Bár a médium már korábban elnyerte a frekvenciát, a szerződés eddig nem köttetett meg – ezért indult a peres eljárás.
1-0
2012. február 27. 15:57
Szalai Annamária ellen nyert pert a Társaság a Szabadságjogokért. A Fővárosi Törvényszék ma hozott ítéletében kötelezte a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóságot az elnök asszony által Thomas O. Melia részére a magyar médiaszabályozásról szóló tájékoztatást és jogértelmezést tartalmazó levelének a kiadására.

összesen: 84 db | 18 db/oldal

első vissza 1 2 3 4 5 következő utolsó