Soros György

2017. május 25. 8:48
Miért is tartaná fontosnak az M1, hogy a cionizmus és az Izrael-ellenesség vádjai közti ellentmondásra rámutasson.
2017. május 16. 19:32
Az Origo természetesen azonnal megfejtette, annyit segítek, hogy most kivételesen nem Soros.
2017. április 27. 21:46
Manfred Webert, az Európai Néppárt német EP-frakcióvezetőjét is Soros György pincsijeként ábrázolta egy karikatúrán a 888. Estére lecserélték a bajor politikust egy DK-sra.
2017. április 22. 15:04
Senki sem hiszi el, hogy a tisztességes újságok azt írják, amit szeretnének. Hogy a tartalom nem megrendelők megrendelésére születik, hanem azt tükrözi, amilyennek a szerkesztőségek a valóságot látják.
2017. április 16. 21:31
Soros katonáiként szervezik a Soros György melletti tüntetéseket. Így működik, kérem szépen, a Soros propaganda. Élén Soros seggnyalóival.
2017. április 10. 13:13
Ez a vasárnap a Fidesz egyik legnagyobb tévedése. Sőt, történelmi hiba.
2017. március 19. 12:21
Olcsó, hitvány és igen színvonaltalan az, amit műveltek!
2017. január 20. 12:32
Soros György nem csak Trumpról, a Brexitről és Kínáról beszélt a Bloomberg tévének adott interjújában. A világ tizenkilencedik leggazdagabb embere a civil szervezetek elleni támadások miatt a magyar kormányt is kritizálta egy felolvasott közleményben – ami azonban kimaradt az MTI szemléjéből.
2016. december 10. 10:13
Még a mai, tényeken túli sajtóvilágban is elég meglepő, hogy a kormánylap „Soros szervezetei trójai vírusként fertőznek” cím alatt ekéz egy nemzetközi együttműködést, amibe az Orbán-kormány lépett be és volt benne résztvevő – az eheti kilépésig – négy éven keresztül. Tudjuk, hogy Óceánia mindig is Keletázsia ellen viselt háborút.
2016. szeptember 19. 9:02
Egy éves lett a 888.hu. Mindenki azt kérdezi, hogy áll most a három nyolcas. Azok is, akik szurkolnak és azok is, akik arról nyilatkoznak, milyen „jó lenne látni, ha rosszul menne nekünk”.
2016. szeptember 16. 9:35
Vicces, hogy annyira basszuk a csőrüket, hogy ők maguk hoznak létre velünk szemben újságot, ahol egy stratégiai igazgató leül és megpróbál jobb cikkeket írni, mint a 444. És aztán jó látni azt is, hogy mennyire nem megy nekik. Interjú.
2016. augusztus 29. 14:45
Jobboldali médiumok: kövessétek a Magyar Idők példáját!
2016. augusztus 21. 16:46
A nyugati sajtóterror már odáig eszkalálódott, hogy a Soros-támogatású intézmények és portálok feketelistákat tesznek közzé, melyeken felsorolják, szerintük mely hírforrások mögött állnak orosz titkosszolgálatok.
2016. augusztus 16. 19:54
„Tényleg néppártosodik a Jobbik” – írta hétfőn a jobbikosodó Index, egy olyan közvélemény-kutatás alapján, amely szerint a párt sokat gyengült vidéken.
A legtisztességesebb médiatulajdonos
2016. augusztus 15. 1:39
A 444 mintegy ötvenezer dollárt kapott 2014-ben Soros György Open Society-hálózatától, hogy olvasói bevonásával mind a 106 egyéni választókerületben felvegye a küzdelmet a választási visszaélésekkel. A DC Leaks részeként kiszivárgott támogatásról eddig nem tudott a nyilvánosság, mivel a lap nem adott hírt a sikeresen elnyert pályázatról.
2016. június 5. 10:38
Ő az egyetlen, akinek még a Fidesztől és a Fidesz által zsebrevágott államtól független sajtója van.
2016. május 28. 11:27
Magyarországon Soros mindig a történelem jó oldalán állt. Akkor is, amikor meg akarták ölni, akkor is, amikor elmenekült, akkor is, amikor Orbán oxfordi nyaralását fizette, és most is.
2016. május 24. 8:08
Mi vihette rá az amerikai felet, hogy egy ilyen kétes, de inkább biztos bukó ügyletbe beleszaladjon? Mit kalkulálhat Simicska, hol lesz neki ebből a vélhetően készpénzmozgás nélküli ügyletből előnye?
Független & kritikus
2016. május 10. 8:22
Miért szégyen, ha ugyanaz a Soros-alap az egyik tulajdonosunk, mint a Magyar Narancsnak? Mióta rendelkeznek jótékonysági státusszal az amerikai befalapok? Miért nem szembesítette mindezzel a baráti sajtó az elmúlt két évben a rendkívül magas erkölcsiségű 444-et?
2015. október 26. 17:15
S mit tesz e felismerés és arcraesés közepette az Index-444-Kettősmérce? Semmit. Minden megy tovább a maga útján, mintha mi sem történt volna, az önvizsgálatnak helye nincs, abcúg fasiszták.
2015. szeptember 27. 9:46
Világos, hogy a nyílt manipulációtól és a hazugságtól sem riad vissza a Fidesz kampánygépezete, ha magyart magyar ellen kell ugrasztani.
2015. szeptember 13. 9:52
Európa a második világháború óta nem élt át olyan súlyos és kiterjedt civilizációs válságot, mint ami most zajlik. Ebben a helyzetben elfogadhatatlan a Soros György által pénzelt hetilap uszító címlapja.
2014. december 1. 14:24
Miközben a kormányt pocskondiázó média naponta kap sírógörcsöt a sajtószabadság állítólagos hiányától, már csak egysíkú véleményt közölnek, híreket alig. A háttérben nagyhatalmak nagy hatalmú pénzosztói.
2014. november 29. 16:44
Mi más is lehetne az, aki a nemzet egységes, Orbán Viktor mindenkori álláspontjában megtestesülő véleményének ellene mond, mint belső bomlasztó?
2014. október 13. 14:07
Ulfkotte: a német médiát a politikusok, a titkosszolgálatok és a nagytőke irányítja az USA szája íze szerinti transzatlanti kapcsolatok és Izrael érdekében. A FAZ volt munkatársa a „civil” szervezetekről és George Sorosról is ír.
2014. szeptember 6. 12:17
A határozatból világosan látszik, hogy nem a Hír TV riportja elfogult a romákkal szemben, hanem a Médiatanács a Hír TV-vel szemben.
2014. július 13. 11:39
Bodoky Tamás, Vágó Gábor és Kovács Gergely oligarchaként szállt ki a limuzinból: Kozmosz-koncert, filmvetítés, buli és házi oligarchák az oknyomozó portál támogató partiján. A Soros Army feliratú póló a legújabb divat!
2014. július 2. 15:16
Nem akarok úgy írni az Átlátszótól, mintha ők lennének Soros György magyarországi hadserege. Nem gondolom, hogy ne tudnának az éppen aktuális intézményi szponzoraik akarata és iránymutatása nélkül cikket írni.
MDIF
2014. május 24. 10:16
A 444 kiadójában tulajdonrészt szerző Digital News Ventures anyavállalatát a belgrádi B92 Rádió volt főszerkesztője alapította azzal a céllal, hogy segítse a független sajtó finanszírozását.
2012. március 12. 15:52
Mi is szeretnénk akkora órabérért dolgozni mint a Hír Tv újságírói, hiszen az említett információkért a TASZ honlapjáig kellene elmenni, ahol is a támogatók listáján ott szerepel Soros György és Felcsuti Péter is.

összesen: 30 db | 18 db/oldal

első vissza 1 2 következő utolsó