A Facebook, mint média

2012. április 26. 08:26

A Facebookot médiaként kell kezelnünk. Persze nem teljesen önálló médiaként, hiszen a szerepe jelenleg kiemelten a média recikulálása.

2012. április 26. 08:26
Berényi Konrád
Onlinemarketing blog

„Az idei Média Hungary egyik különlegessége, hogy van két kiemelt vendég: Finnország és a Facebook. E kettő közül főleg az utóbbi az, ami elgondolkoztatott. Ez ugyanis nem az Internet Hungary, hanem a Média Hungary, vagyis a médiáról szól, nem az internetről.

Az ebben a furcsa, hogy valójában nem is furcsa: a Facebook-ot médiaként kell kezelnünk. Persze nem teljesen önálló médiaként, hiszen a szerepe jelenleg kiemelten a média recikulálása, vagyis a máshol elkészült tartalom újraosztása, de ha beleveszem a játékba a Facebook céges oldalakat, plusz a publikus írásokat, amik szinte blogszerűen készülnek sokaknál, akkor bizony egy valódi média a Facebook.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 1 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Hatodik Béla
2012. április 30. 16:49
Nahát. A spanyol viaszról és a meleg vízről is szeretnék még itt olvasni.
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!