10 hiba, amellyel kockáztatod a rajongói elköteleződést

2013. július 24. 15:11

A Facebook elköteleződési értéked növelésével, nagyobb esélye lesz annak is, hogy a tartalmad felbukkan a felhasználók hírfolyamában.

2013. július 24. 15:11
Marketingmorzsák
Marketingmorzsák

„Az emberek a hírfolyamban töltik legtöbb idejüket Facebookon, egészen pontosan 40 százalékát. A Facebook elköteleződési értéked növelésével (azaz a rajongók száma, akik elkötelezettek az oldalad iránt), nagyobb esélye lesz annak is, hogy a tartalmad felbukkan a felhasználók hírfolyamában. (…)

1. Túl hosszú posztok írása

A Facebook hírfolyam igen zsúfolt. Írj rövid állapotfrissítéseket, hogy felkeltsd a rajongók figyelmét! Ez nehéz lehet, de próbálj meg körülbelül 100 karakternyi bejegyzéseket írni, és ha mégis muszáj többet, ne lépd túl a 250 karaktert! (…)

10. Mindig ugyanazt a típusú tartalmat (linkeket) posztolsz

A képek figyelemfelkeltőbbek a hírfolyamban és nagyszerűen működnek az elköteleződés generálásakor, leginkább megosztások és lájkok útján. Könnyen elmesélhetsz egy történetet az üzletedről képekkel vagy, hogy felhívd a figyelmet egy eseményre, esetleg megmutasd egy termékedet. Ha beszélgetést akarsz indítani, a csak szöveges posztok kapják a legtöbb kommentet. Ha pedig variálod a posztok típusait, amelyeket megosztasz, friss marad a tartalmad és felpörgetheted az elköteleződési rátádat.”

az eredeti, teljes írást itt olvashatja el Navigálás

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!