Ez az egész történet botrányos, és simán példa a születési előjogokra, amik állítólag nincsenek.
A gyerek kezdő közgazdász se volt még, max gyakornok lehetne valahol mint pályakezdő.
Csudálatos módon közlekedésszervező szakértő válik belőle, mert ügyesen felépítették neki a VEKE-t., ráadásul komoly hatáskörrel.
Egyébként meg lauder érettségizett, közgazdász. Köze nincs se logisztikához, se közlekedésszervezéshez.
Érdekes módon mint egykori VEKE, magasról tesz a hév-ekre, a felújításukra, a pályák valódi modernizálására, inkább a buszsávokra gerjed, mert ott el lehet venni valamit a személygépkocsin közlekedőktől, akiket ádázul gyűlöl.
Nem célzottan elhelyezett, (HÉV, metró állomások környéke, végállomások) , védett, nem túl drága parkolókkal, hanem szuttyongatással, kitolásokkal akarja "kiszorítani a személygépkocsikat" a fővárosból.
Egy végtelenül beképzelt, ráadásul ostoba kis diktátortanonc, aki meg van győződve, hogy nem ő a balfasz, hanem a világ nem értette meg a zseniális húzását az autópályán meghúzott buszsávval, mer a nép úgyis hozzászokott volna.
Tulajdonképpen akár jópofa is lehetne ez a válasz, de Vitézyvel szembeni kifejezett szimpátiám mellett is azt mondom, most már abba kellene hagynia a szájkaratét, és építkezni abban a jelenlegi feladatban, amit a Közlekedési Múzeum vezetői posztjával kapott!
Vitézy tehetséges, kreatív fiatalember, hajrá!