„Colin Kaepernick azzal szerzett magának hírnevet, hogy méltóztatott tüntetőleg térdelni az amerikai himnusz alatt, tiltakozva ezzel mindenféle igazságtalanság ellen, ami megesett a feketékkel, a szuahéliekkel, a bevándorlókkal és a transznemű zöld szemesostorosokkal az ismert történelem kezdete óta. A társadalmi igazságosság harcosai (az SJW-k) pedig ismét találtak maguknak egy vallásos ügyet, amely köré szertartást rendezhettek. A fészekfejű focistát kivágták a ligából, az Index interpretációja szerint épp a politikai állásfoglalása miatt. Mása meg nem is nagyon volt szegénynek, mert nem ő a legélesebb kés a fiókban, viszont irányítani sem tudott. A haladók tehát találtak egy nem túl okos, ám szar focistát, akinek egyetlen szuperképessége, hogy talán félig fekete (de leginkább fehérek nevelték föl), és néha letérdel a Morál érvényesítése érdekében.
Mindegy is, Kaepernick rendkívüli hőstette kevés lett volna ahhoz, hogy tartós ingerküszöb-emelkedést érjen el hazai haladóinknál, ha nem jön a Nike, ahol a marketingcsapat nyilvánvalóan túladagolta az SJW-tablettákat, majd úgy döntöttek, Fészekfejűvel indítanak új kampányt. Úgy bele a tutiba, ahogy kell, mit érdekli őket, hogy a Nascar-rajongó bugris fehérek meg a Trump mit szólnak hozzá, hiszen új vásárlóerőt jelentenek majd a színes bőrű illegális bevándorlók. Ezzel a Nike igazi piaci rést talált, vagyis olyat, ahol tényleg nincs is semmi. Egyébként ez a »köpjünk a patrióta fehérekre« taktika legutóbb is bejött, hiszen Trumpból sosem lesz elnök, simán nyer Hillary Clinton, bemondta a CNN. (A jelenlegi cikkben ők az USA »primitívebb része«, ha elfelejtettük volna.) ”