Origo Zrt. 2012: Nem ma kezdtük!

2012. február 25. 18:29

Videoklipben mutatja be tevékenységét az Origo Zrt., a médiacsoport sales tevékenységétől, az újságírói munkán át, egészen a televíziós csatornáik számaiig.

2012. február 25. 18:29

A bő háromperces klipben a magát az első digitális médiavállalatként meghatározó Origo néhány szám, név és arc felvillantásával támasztja alá a médiacsoport erejét. 4 millió aktív Freemail-fiók, napi 600 ezer látogató (és összesen 85 millió feltöltött fotó), az iwiw.hun, havi 800 ezer látogató a Postren, 100 ezer okostévé alkalmazás, 200 ezres nézettségű legnézettebb saját videó és 1,5 millió háztartásban fogható életmódcsatorna, a LifeNetwork.

Összesen 12 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Steppenwolf
2014. december 27. 03:22
Úgy látom, az Origo pr-osai gyorsan mozdultak... :)
müller
2014. december 27. 03:21
Szerintem az Origo Magyarország egyetlen olyan jelentős internetes híroldala, amelyik nagyrészt politikailag elfogulatlannak nevezhető. Továbbá azt is a javukra tudom írni, hogy úgy érintenek bulvártémákat, hogy általában nem mennek le színvonalban a béka segge alá (én pl. egy Blikktől fizikailag leszek rosszul) valamint hogy nem az Indexnél jelenlévő nagyarcú-juppi stílusban nyomulnak. Színvonalában is megfelelőnek mondható szerintem, gyakran frissítik, gyorsan reagálnak a hírekre, és majdnem mindig találok érdekes cikkeket az általam preferált témákban.
El Topo
2014. december 27. 03:14
Amivel külön büszkélkedik a videó, a bezzeganya blog, na az a hazai internet segge lyuka. A mandiner az összes elbaszott idiótájával, egy friss, illatos, madárcsicsergős tavaszi rét ahhoz képest.
HHH
2012. február 27. 09:39
"nagyrészt politikailag elfogulatlannak nevezhető" Hahahahahahah :) Ja persze...
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!