Kisgömböc

Megveszi a Mediaworks Zrt. a Magyar Idők Kiadó Kft.-t, a bekövetkezendő felmondási bérekre, végkielégítésekre, szabadságmegváltásokra mintegy 77 millió forintot különített el a cég.

19

Szél Bernadett és Hadházy Ákos közleménye szerint a Ripost kiszivárgott reklámbevételei alapján újfent bebizonyosodott, hogy a Fidesz az adófizetők pénzéből építi propagandabirodalmát, amikor a piaci ár többszöröséért vásárol értéktelen hirdetési felületeket a kormányközeli lapokban. Az LMP hűtlen kezelés gyanúja miatt feljelentést tesz az ügyben.

33
Közösségi média

Sokat ér a közel egymillió Facebook-követő.

28

„Túlélték, mégis meghaltak.” A TV2 legendás Tények-szalagcímeit szavalja Gálvölgyi János.

73
Ötvenes évek szelleme

A Figyelő főszerkesztője szerint a Momentum csütörtöki akcióját pártállástól és politikai ízléstől függetlenül mindenkinek el kell utasítania. „Akarunk-e ilyen országban élni?” – tette fel a kérdést.

24

A közmédia megszüntetését szorgalmazta Bede Márton, a 444 szerzője a Facebookon, amire a Momentum Mozgalom kommentben úgy reagált: deal.

126

A miniszter szerint mivel Simicska Lajos nemtelenül támadta Orbán Viktort, ezért elvi kérdésnek tartja, hogy nem nyilatkozik a Simicska tulajdonában lévő médiumoknak.

30
Origóban

A Momentum Mozgalom elnöke, Fekete-Győr András által számon kért origós Kovács András szerint megdöbbentő, hogy egy magát komolyan vevő párt olyan jogsértésre vetemedik, hogy betör egy magántulajdonban lévő épületbe. Az Origo feljelentést tesz az ügyben.

7

„Min dolgozol? Kit kell ma lejáratni?” – kérdezte Fekete-Győr András a Momentumról korábban lejáratócikket író Kovács Andrást.

132
Origóban

„Úgy éreztük, ideje beszélgetnünk” – ezzel a szöveggel posztolt egy képet a Facebookon az Origo szerkesztőségéből a Momentum. A lap szerint a párt politikusai „betörtek” hozzájuk.

111
Fejcsere

Németh Péter már csak tiszteletbeli főszerkesztőként segíti a Népszavát a jövőben, a szerkesztőség munkáját megbízott főszerkesztőként a Horváth Gábor jelenlegi felelős szerkesztő irányítja majd.

15

A Facebooknak azért kell megfizetnie a 34 milliárd forintnak megfelelő összeget, mert a „félrevezető és téves információkat” közölt a WhatsApp felvásárlásakor.

Az Arany Toll díját a horvát turisztikai lehetőségek Magyarországon kifejtett népszerűsítéséért idén Győrffy Zoltánnak adták.

A Ron Werberrel készített interjú miatt telt be a pohár a Budapesti Corvinus Egyetem rektoránál, ezért – mint nyilatkozott – nem adja már a nevét a laphoz.

13

Saját kérésére távozik az Index éléről Dudás Gergely, a lap eddigi főszerkesztője. Utódja a politikarovat vezetője, Tóth-Szenesi Attila lesz, aki független, megbízható, szórakoztató és hiteles újságot ígér az olvasóknak.

32
7,5 százalék

Megszavazta a parlament a reklámadó emelését, melynek kulcsa a jelenlegi 5,3 százalékról 7,5 százalékra nő. Iparági érdekvédelmi szervezetek szerint ez lényegében teljesen el fogja tüntetni a szektorban még meglévő minimális nyereséget.

5

Elítéli a média képviselői elleni erőszakot a jogvédő szervezet, egyben felajánlotta segítségét a 888 munkatársának.

16
Egyedül bojkottál az MSZP

Az MSZP bojkottot hirdetett a kormánypárti médiával szemben, a Mandiner ennek kapcsán megkereste az ellenzéki pártokat arról érdeklődve, terveznek-e ők is hasonló lépést. Erre minden válaszoló párt nemet mondott. Az Együtt és a Liberálisok sem bojkottál, az LMP is inkább állja a sarat, a Jobbik sem bújik el az „orbáni lakájmédia” elől, a Momentum pedig csak élőben vagy írásban nyilatkozik a „propagandagépezetnek”.

37
Nem nyilatkoznak

A jövőben nem nyilatkozik az MSZP a „Fidesz pártsajtójának” – jelentette be Nyakó István. A politikus szerint az Echo TV, az M1, a TV2, az Origo, a PestiSrácok, a 888.hu, a Lokál, a Ripost, a Magyar Idők és a Magyar Hírlap tartozik a fideszes pártsajtó körébe.

102

„Mostantól te is segíthetsz, hogy még jobb legyen a 444” – közölte a portál, amely a kiadó cég bankszámlájára várja az olvasók adományait.

118