Ugrás a branding banner-kampányok mérése felé

2012. július 13. 22:22

Bánóczy Zoltán
Adatblog

Mit tudnál kihozni abból, ha a szokásos Google Analytics fiókod alá a bannereid megjelenéseid is bemérhetnéd?

„Mostantól lehetséges, hogy az a forgalom illetve látogató, ami eddig direktnek látszott, forrásilag (visitor source) köthető legyen megjelent, de le nem kattintott, tetszőleges adserverek által kiszolgált bannermegjelenésekhez.

Eddig nem volt kimutatható, hogy valaki (illetve a közönség maga aggregáltan de bőven szegmentálhatóan) jó pár bannermegtekintés, de át-nem-kattintás után érkezik meg egy-egy weboldal, szolgáltatás oldalára, vagy tölt le mobil alkalmazást.

Az eljárás tetszőleges platformon (digitális televíziótól a mobilos és táblagépes alkalmazásokon keresztül a hírportálig természetesen) működik, a különböző csatornák párhuzamosan kezelhetők.

Mit tudnál kihozni abból, ha a szokásos Google Analytics fiókod alá a bannereid MEG-JE-LE-NÉ-SE-IT is bemérhetnéd?

  • Látható volna, hogy a nagyon alacsony átkattintási rátájú (ún. branding) kampányaidra különböző hirdetési portfóliók felől milyen minőségű branding traffic érkezik.
  • Mérhetnéd, hogy van-e olyan hatékony a branding kampányod, hogy a hirdetéseiddel találkozó júzerek jobban kattintják az organikus találataidat.
  • Megvizsgálhatnád, hogy a különböző hirdetési helyek közönsége mennyire aktív a szájtodon.

Az AALL, mint a speciális Google Analytics mérések szállítója a saját fejlesztésű technológián túl konzultációs tevékenységgel is segíti a mérési megoldás felhasználását.”

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.
A bejegyzés trackback címe: http://media.mandiner.hu/trackback/3129