Támogatni kell az európai ipart, nem büntetni!
Beigazolódott a gyanú a magyarországi üzemanyagárakról, tényleg drágább, mint kellene, és az is kiderült, hogy a MOL nem tartja be a vállalását.
Eljön-e az elektromos autók kora? Kik nyerészkednek a háborús szankciókon? Mit tanácsol a magyar gazdaságpolitikának? Egyebek közt ezekről kérdeztük a Mol elnök-vezérigazgatóját. Interjúnk.
A tavalyi évben is meghaladta az 1 milliárd dollárt az oroszországi exportunk.
Már vannak arra jelek, hogy a horvátok kezdik magukat kényelmetlenül érezni.
Az Újpestet a MOL vásárolta meg, de nem a MOL fizette ki, hanem mi.
Rendkívüli motivációt ad a liláknak a Ferencváros szárnyalása.
Új időszámítás kezdődhet a IV. kerületben.
Hernádi Zsolt is megszólalt már a témában.
A MOL szerepvállalásának örülnek a szurkolók, de egyelőre a tűzoltást kell elvégezni, nehogy az NB II-ben kezdjék a következő bajnokságot a lila-fehérek.
Magyar kézbe kerül a 20-szoros bajnok klubcsapat.
Elsőként az M1-es bevezetőjén történt meg az arculatváltás.
Egészen másképp gondolkodnak a méltányos piaci árról, mint Hernádi Zsolt.
A dolog abszurditását csak fokozza, hogy közben úgy veszi az orosz nyersanyagot Nyugat-Európa, mintha nem lenne holnap. Hernádi Zsolt írása.
Hernádi Zsoltot, a MOL-Csoport elnök-vezérigazgatóját faggatták újságírók az MCC Feszten.
Mi a szankciós politika mérlege? Hogyan kellene csinálni a zöldpolitikát? Mi lesz Ukrajnával és Oroszországgal a háború után? Exkluzív interjú a MOL elnök-vezérigazgatójával!
A Mol elnök-vezérigazgatója az esztergomi MCC Feszten arról beszélt, hogy az elmúlt időszakban bebizonyosodott: szankcióval nem lehet Oroszországot térdre kényszeríteni.