Neked az Insta mondja meg, hogy ki vagy?

2019. október 26. 14:19

A közösségi médián kívül gyakorlatilag nincs élet: szakértőkkel beszélgettünk az új kommunikációs platformok mindent és mindenkit s leginkább a fiatal nemzedékeket átformáló hatásáról – A magyar ifjúság helyzetét elemző cikksorozatunk második része.

2019. október 26. 14:19
null
Maráczi Tamás

A Facebookot a társadalom minden szegmense használja, a 18 és 40 év közötti korosztály 90 százaléka jelen van rajta, és a többi felület (Instagram, Snapchat, YouTube, Viber stb.) is beláthatatlan hatással van a fiatalok mindennapi életére. Az Y és a Z generáció tagjai körében a Facebook a vezető közösségi média, hiszen korlátlan a lehetőség az információk megosztására, a csoportok alakítására vagy éppen a hírek olvasására. A fiatalabb Z generációsoknál, vagyis a tinédzsereknél tarol az Instagram: egy 2017-es felmérés szerint a korosztály 92 százaléka rendelkezik rajta profillal, kétharmaduk pedig akár óránként is ránéz a képmegosztó alkalmazásra.

Ez a tartalom csak előfizetők részére elérhető.
Már előfizetőnk?

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!