Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

Echo TV

2017. február 8. 09:53
A Hír TV a következő években is meghatározó, politikai és médiapiaci szempontból is megkerülhetetlen tényezője lesz a magyarországi hírtelevíziózásnak, ahol továbbra is szót kaphat minden véleményformáló erő és minden fontos hír elhangozhat.
Karrier
2017. január 16. 13:35
Na, hová tart Bayer Zsolt? címmel hozta le a kormánypárti Magyar Idők online változata a hírt, miszerint Bayer Zsolt a Magyar Hírlaptól átigazol hozzájuk. A publicistának az Echo TV-n is lesz majd műsora.
2017. január 10. 08:41
Mintegy 15 év után visszatért a legendás Sajtóklub Bayer Zsolttal, Lovas Istvánnal, Bencsik Andrással és Huth Gergellyel. Az újraindult műsor a belpolitika helyett most inkább a külpolitikára koncentrál.
Orgánum
2017. január 9. 08:06
Tudták, hogy Gajdics Ottó volt a főiskola utolsó KISZ-titkára Nyíregyházán? Hát azt, hogy egy vérző gyerekkéznek köszönheti médiakarrierjét? Hogy egyáltalán nem haragszik Simicska Lajosra, sőt, zseninek tartja? A kormánypárti média egyik fő tartóoszlopával, a Magyar Idők és a Karc FM főszerkesztőjével beszélgettünk, hogy megtudjuk, ki is az ember, akiből tévészereplései alatt leginkább a vértolulás látszik. Ezt egyébként kikéri magának. „Ilyen az orgánumom.”
Nézhető tévé
2017. január 5. 16:55
A Blikk információi szerint az immáron Mészáros Lőrinc tulajdonában lévő Echo TV-től elbocsátották Kadarkai Endrét, a csatorna egyik legismertebb arcát, a kulturális személyiségekkel népszerű mélyinterjúkat készítő riportert.
2016. december 15. 12:30
Hosszasan válaszolt ellenzéki újságírók kérdéseire Mészáros Lőrinc felcsúti polgármester, vállalkozó, aki nemrég vásárolta meg az Echo TV-t.
2016. december 8. 08:39
Mészáros Lőrinc egy pillanatra nem figyelt oda, és már övé is volt az Echo TV. Andy Vajna megvásárolta Sebestyén Balázsékat műsorostul. A Figyelő Schmidt Máriáé. És még csak szerda van.
2016. december 3. 12:43
Tudja, hogyan működnek az újságok, most már azt is, miképpen kell tévét csinálni, hiszen megvette Széles Gábor Echoját, hogy a továbbiakban a gravitáció kikapcsolásával tölthesse értékes idejét.
Echo TV
2016. december 2. 08:12
Felvásárolta az Echo TV-t Mészáros Lőrinc vállalkozó és felcsúti polgármestert, Orbán Viktor miniszterelnök bizalmasa – nyilatkozta saját lapjának, a Magyar Hírlapnak ez eddigi tulajdonos, Széles Gábor. Széles továbbra is bent marad a tévé igazgatótanácsában, de elmondta: a célja az, hogy a magyar buszgyártást, az Ikarust is úgy felvirágoztassa, ahogy a Videotont.
2016. december 2. 08:07
A „jobboldali szellemiségű” fogalomleírást használtam korábban én is az Echo Tv-vel kapcsolatban. Most már nem ezt mondanám, hanem azt, hogy a Fidesz–KDNP szellemiségének megfelelő, a kormányhoz legközelebb álló csatorna az Echo. Interjú.
2016. november 5. 12:42
Gyalázatosnak tartom, hogy a ma is tőkeerős baloldali vállalkozók közül egy sem volt, aki annak idején a Magyar Hírlapot vagy most a Népszabadságot meg akarta volna menteni. Interjú.
2016. november 3. 18:55
Az Angarddal a Hír TV Csörte című műsorát klónozta a jobbos csatornák Pepsije – vagy maradjunk inkább a Queen-kólánál –, olyan gátlástalanul, amilyennek a tisztogatás egyik túlélője – hol késik az Egymillióan Szaniszló Ferenc DVD-magazinjáért Facebook-oldal? –, Bogár László szokta leírni az izraeli üzletembereket.
2016. október 13. 11:37
Egymásnak ugrott Böcskei Balázs és G. Fodor Gábor az Echo TV-ben Gajdics Ottó társaságában. Kiderült: GFG szerint a Népszabadság megszűnésével lezárult a rendszerváltás, Gajdics Ottó koholt pedofilozós cikkecskét írna a Magyar Idők példányszámain rugózókról, Böcskei Balázs szerint pedig nem gazdasági okokból függesztették fel a napilap kiadását.
2016. június 2. 18:41
A Pesti Srácok úgy tudja, felmondott az Echo TV Szaniszló Ferencnek, a Világpanoráma című műsor műsorvezetőjének.
Blogpiac
2016. április 20. 09:25
A VS által közölt 2013-as Századvég-elemzés szerint a jobboldali sajtó teljes lemaradásban van a blogpiacon, ugyanis az Index, az Origo, a HVG és a Népszabadság irányítja a fontosabb blogszolgáltatókat. A magyarországi blogvilágot egyébként nemzetközi összevetésben agresszívnek, párpolitikai szemléletűnek és személyeskedőnek írja le a politikakutató cég – közölte a Századvég anyagait kutató VS.
2016. április 4. 11:56
Miki Tímea, az Echo TV korábbi vezérigazgatója lesz a Tények új felelős szerkesztője. A szakember 1985-1997 között a Magyar Televízió Híradójánál volt rendező, majd 1997 és 2010 között a TV2-nél dolgozott, mielőtt az Echo TV-hez távozott volna.
2015. május 13. 08:30
Csintalan Sándor szerint a jobboldali médiumok éléről lelkiismereti okokból távozó vezetők korábban hónapokig azt szajkózták, hogy „Orbán egy orosz kém”. Bayer Zsolttal vitáztak az Echo-n.
2015. március 19. 13:44
Hat évvel ezelőtt politikai döntés született a Széles Gábor-féle médiacsoport (Magyar Hírlap, Echo TV) ellen. Széles nem üzent, nem nyilatkozgatott trágárul Gyurcsány Ferencről, nem hirdetett háborút ellene.

összesen: 40 db | 18 db/oldal

első vissza 1 2 3 következő utolsó