közlemény

2017. április 3. 23:43
Komoly aggodalomra ad okot, ha egy multinacionális magánvállalat cenzúrázza a magyar sajtót.
2016. június 30. 10:16
A Kitekintő közel tíz év működés után ma frissül utoljára.
2016. április 24. 09:47
A cikkek tartalmába, beleértve a támogatott projekteket, senki nem szólt bele, és ezt nem is lennénk hajlandók elfogadni.
2016. március 31. 08:54
„A miniszterelnök lányának terhessége kapcsán viccelődő” video etikai szempontból elfogadhatatlan, a közszolgálati újságírásra nézve káros és kerülendő gyakorlat.
2016. március 21. 13:23
Sallai R. Benedek sajtóközleményben hívta volna fel a közvélemény figyelmét, hogy minap a kormányfő vejének családja egy nap alatt több mint 200 millió forintért vásárolt földet Fejér megyében.
2016. január 15. 16:54
A Népszabadságban ma megjelent cikkben az újságíró féligazságokat, téves információkat tár az olvasók elé. Soha senki nem mondta, hogy az M3 metró infrastruktúra-felújítása 2017 nyarán befejezhető.
2016. január 9. 10:36
Az MTVA hírhamisításait még akkor sem kommentálhattuk közleményben, amikor már a Kúria sem kifogásolta, hogy a „közmédiát” hírhamisítónak minősítsék.
2015. december 11. 19:54
Bármely közlemény visszautasításakor kizárólag a jogszabályok és az OS igénybevételére vonatkozó szerződés alapján jár el, és nem politikai szempontokat mérlegel az MTI Országos Sajtószolgálata, állítja a Duna Médiaszolgáltató Zrt. annak kapcsán, hogy a DK Habony Árpádról szóló közleményét nem hozta le az MTI.
2015. november 6. 10:19
Nem igaz a híresztelés, hogy a Nemzeti Sport kiadói joga átkerülne a Magyar Időkhöz (vagy Habony, esetleg Vajna birodalmához).
2015. március 15. 19:48
2015. március 15-én 10.04 perckor a HVG online felületén jelent meg „Orsós Róbert kapott már trafikot?” címmel egy bejegyzés, amelyben a szerző gúnyos stílusban arra kíván utalni, hogy Orsós Róbert kollégám etnikai hovatartozása miatt, ha megszűnne a közmédia, akkor csak közmunkát láthatna el.
2014. november 20. 09:06
Úgy vélem, vezetésem alatt a Magyar Hírlap tényfeltáró írásaival, mélyreható publicisztikáival meghatározó orgánuma lett a magyar sajtónak és sokat tett a valódi rendszerváltás kiteljesedéséért.
2014. november 14. 14:06
Semelyik párttal nem állok semmilyen kapcsolatban, nem fizettek a blogért, nem ültem le senkivel sem tárgyalni a „békülésről”.
2014. június 30. 18:00
A közteherviselés elve mindenkire vonatozik, ahogy a munkavállalónak személyi jövedelemadót, úgy a jövőben a reklámpiac szereplőinek reklámadót kell fizetniük.
2014. június 6. 20:03
A magyar kommentelők elárasztották a Magyar Telekom többségi tulajdonosának, a Deutsche Telekomnak a Facebook oldalát, és az Origo főszerkesztőjének menesztése miatt tiltakoznak. A cég kommentben válaszolt. Szerintük abszurd az Origo-s vád.
2013. augusztus 31. 11:30
Az ATV tájékoztatja nézőit, hogy Gréczy Zsolt 2013. szeptember 1-től a Demokratikus Koalíció szóvivőjeként dolgozik tovább.
2013. augusztus 28. 10:01
Kiss Péter programigazgató közös megegyezéssel, 2013. augusztus 27-ével távozik a TV2-től.
2013. augusztus 16. 22:56
Követelem a mindenkori kormánytól, hogy hagyjon már fel a sablontáviratokról való beszámolással a nemzeti hírekben.
2013. február 26. 15:12
A Klubrádió egy média-vállalkozás, ellenben a Médiatanács politikai szereplő, nemcsak létrejöttének módja miatt, hanem diszkriminatív tevékenysége miatt is.

összesen: 50 db | 18 db/oldal

első vissza 1 2 3 következő utolsó