rádió

2016. december 2. 15:31
A közmédiának nem volt, jelenleg sincs, és soha sem lesz szüksége olyan jellemű alakokra, mint Sebestyén Balázs.
Rádió 1
2016. december 2. 11:50
Leszerződött Andy Vajna rádiójával, a Rádió 1-gyel a népszerű reggeli műsor, a Morning Show csapata – írja a 24.hu. Sebestyén Balázs, Rákóczi Ferenc és Vadon János műsora december 5-étől indul újra az adón. A sajtótájékoztatón arról beszéltek, hogy ígéretet kaptak: szabad kezet kapnak és úgy folytathatják, ahogy a Class FM-nél abbahagyták.
2016. november 28. 18:10
Balázs egy műsorvezető, a Morning Show egy műsor. A kettő nem ugyanaz. Reggeli műsor volt is, lesz is, hogy milyen néven, teljesen mindegy. Interjú.
Rádióaszály
2016. november 21. 17:08
A Kreatív Online felhívja a figyelmet: ebben a pillanatban csak a közrádió négy csatornája, a Kossuth, a Petőfi, a Bartók és Dankó hallgatható országszerte. 1991 óta először nincs egy országos kereskedelmi rádió sem az érti.
2016. november 16. 13:24
Az a kérdés, hogy miután a kormány leteperte a közszolgálati médiát, bezáratta a Népszabadságot, hazugsággyárrá silányította a TV2-t, miért teszi tönkre és/vagy zsarolja a legnagyobb hallgatottságú kereskedelmi rádiót és annak szókimondó reggeli műsorát.
2016. október 14. 13:16
Újabb szintre lépett a hazai szabad sajtó korlátozása, a miniszterelnök szokásos pénteki interjújáról készült hanganyagot az MTVA nem bocsájtja többé a Hír TV rendelkezésére.
2016. október 7. 15:04
Az idei az első év, amikor már többen hallgattak Magyarországon a YouTube-on zenét, mint a rádióban. A 18-29 éves korosztály 80 százaléka már a neten hallgatja a kedvenceit.
2016. szeptember 11. 16:58
Liszkay Gábor cége, a Magyar Idők Kft. beváltotta vételi opcióját, így megszerezte a Karc FM-et – értesült a hvg.hu. A portál azt írja: az eddigi formális tulajdonos is már eleve Liszkay strómanja volt, de most hivatalosan is az ő cége lett a rádió tulajdonosa, amely a Simicska-birodalomhoz tartozó Lánchíd rádió konkurense próbál lenni.
2016. augusztus 2. 18:50
Hiába a tulajdonosváltás, a Class FM-et a Fideszben továbbra is Simicska rádiójának tartják.
2016. augusztus 1. 18:34
Simicskának az árnyékát is be kell vetni sóval, akkor lesz boldog a Főnök, oszt jónapot.
Rádió
2016. augusztus 1. 12:23
A hvg.hu értesülése szerint a Médiatanács elutasította, hogy a Class FM üzemeltetője újabb öt évre kapjon lehetőséget a sugárzására. A cég korábban Simicska Lajos tulajdonában volt, majd Michael McNutt amerikai üzletember és a Marquard-médiacsoport vásárolta meg tőle. Per jöhet.
Rádiózás
2016. július 20. 11:33
Összesen 76 millió forint támogatáshoz juttatott 28 helyi, körzeti és kisközösségi rádiót A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa a Magyar Média Mecenatúra program keretében. Emellett előkészítik három vidéki frekvencia megpályáztatását is.
2016. június 15. 17:21
Úgy tűnik azonban, hogy létezik az a szűk, üzleti kör, akik eddig haszonélvezői voltak a Petőfinek, nehezen fogadják el a változásokat. A nyílt levél ezeknek a közreműködőknek a sugallatára született és egyáltalán nem fedi le a magyar könnyűzenei élet egészét.
2016. június 10. 14:59
Az ingerküszöb nagyon alacsonyra került, az emberekben annyi a frusztráció, hogy már nem lehet olyan szabadon rádiózni, mint pár éve. Azt vettem észre, hogy mi lettünk a szelep, rajtunk lehet fröcsögni, a gőzt kiengedni. Interjú.
2016. június 8. 08:13
Star Wars-os beköszönő videóban igyekezett pozicionálni magát Andy Vajna rádiója: a szöveg szerint a Rádió 1 legyőzte a sötét „Simi birodalom” erőit, hogy elhozza az „Igazi Mai Slágereket”.
Elismerés
2016. június 7. 12:21
Az indexes Hanula Zsolt nyerte el a Vízy Dorka Alapítvány idén először kiosztott sajtódíját, amelyet június 6-án, hétfőn adtak át Budapesten. A 128 pályázat közül két mandineres szerző munkája is bekerült a legjobbak közé.
2016. május 24. 08:08
Mi vihette rá az amerikai felet, hogy egy ilyen kétes, de inkább biztos bukó ügyletbe beleszaladjon? Mit kalkulálhat Simicska, hol lesz neki ebből a vélhetően készpénzmozgás nélküli ügyletből előnye?
Bevásárlás
2016. május 23. 16:25
A név marad, a tulajdonos változik: a Sláger Rádió Zrt. megvásárolta a Simicska Lajos érdekkörébe tartozó Class FM országos rádióadót üzemeltető céget. 1998 és 2009 között a Sláger Rádió Zrt. az ország legnagyobb és legsikeresebb rádióját üzemeltette, amelynek 2,2 millió hallgatója volt. A vásárló cég igazgatóságának elnöke elmondta: piaci árat fizettek a cégért.

összesen: 246 db | 18 db/oldal

első vissza 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 következő utolsó