Akkora csapást mért a TV2 az RTL-re, amit nehezen fog kiheverni
A csatorna a hétköznapokon labdába sem rúghat a TV2-vel szemben.
Az Adaptive Media nyerte a TV2-csoport online reklámfelületeinek értékesítésére kiírt tendert, ezzel ötödik évébe lép a két cég kereskedelmi együttműködése – számolt be a Médiapiac.
Az Adaptive Media nyerte a TV2-csoport online reklámfelületeinek értékesítésére kiírt tendert, ezzel ötödik évébe lép a két cég kereskedelmi együttműködése – számolt be a Médiapiac. A portfolió a SuperTV2 2012 novemberi indulása nyomán bővült.
Rákosi Krisztián, a TV2 digitálismédia-csoportvezetője közleményében emlékeztetett: „a TV2-csoport csatornáinak weboldalai tavaly arculati és szerkezeti megújításon estek át, melynek fontos része volt az is, hogy a felületeinken még szélesebb körű és kreatívabb kommunikációs megoldásokat kínálhassunk ügyfeleink számára”.