Bezuhant az elektromos autók eladása Európában
„Miért térnek vissza az európaiak a benzinesekhez?” – tette fel a kérdést az Euronews.
„Miért térnek vissza az európaiak a benzinesekhez?” – tette fel a kérdést az Euronews.
Az elektromosautó-piac lassulásának okai között egyaránt szerepel a „távolságpánik” és az, hogy a nagyobb járművek a jelenlegi energiatárolók mérete miatt egy vagyonba kerülnek. Csakhogy itt az új technológia.
Egy-egy elemzés időnként belefullad a részletekbe. Ezt a hibát nem követte el a világ egyik vezető katódgyártójának elnöke, aki pedig maga is nyakig ül a szakmai érvtengerben. Egyetlen tűpontos mondat, és minden a helyére kerül.
Csapdába kerültek a nyugati autógyártók: miközben megkezdték a felzárkózást Kínához, a kereslet növekedése visszaesést mutat. A kialakult helyzetet sokan sokféleképpen magyarázzák, a célok azonban változatlanok maradtak.
Egyszerre hat villanyautót lehet a kútoszlopokon tölteni.
Felmerült, csúcsidőben korlátozzák az elektromos autók töltését.
A magyar gazdaság jövője a zöldenergia.
Talán az volt a terv, hogy az Európai Bizottság kommunikációs offenzíva keretében szemléltesse, mennyire a Momentummal van egy szinten az átlagpolgár szükségleteinek felismerésében?
Nyolc pont döntött a gigaberuházás sorsáról.
Legfőképpen Orbán Viktor szoros pekingi kapcsolatainak köszönhető az előrelépés.
A gyártó által megadottak köszönő viszonyban sincsenek a valósággal.
A szakértők szerint a javuló inflációs adatok és a csökkenő kamatok lendületet adhatnak az újautó-piacnak, de még messze vannak akár a covid-előtti adatok. Bántóan messze.
A Hertz megszabadul az elektromos flottájának harmadától.
Az év első nyolc hónapjában a Tesla csak a Model Y-ból 772 ezret adott el. Ezzel ráadásul saját magát győzte le.
El sem merem képzelni, hogyan fogadna egy ilyen lépést a magyar közvélemény.
Az elektromos autókat gyártó cég hazánkba hozza első európai autógyárát!
A BYD a múlt héten nyitotta meg budapesti szalonját.