Megszólalt az ügyfelet lef@szozó IKEA-munkatárs: Nem így kellett volna reagálnom

2023. október 25. 19:26

„Mivel ekkora hírverést keltett az egész, egy ekkora multicég nem tudta megtenni, hogy engem megtartson” – mondta Sebestyén Balázs műsorában a 23 éves Dominik.

2023. október 25. 19:26

Korábban írtunk arról a nem mindennapi esetről, amely az Örs vezér téri IKEA-ban történt, ahova egy férfi egy evőeszköztartót vitt vissza. Az ügyintézőt bosszanthatta, hogy a vevő telefonnal a kezében lépett a pulthoz. A férfi végül csak otthon vette észre, hogy a visszáru-bizonylaton a vevő neve helyett az szerepelt: „Telefonáló F@sz”. 

Ezt is ajánljuk a témában

A Balázsék című rádióműsorban szólalt meg Dominik, az IKEA már csak volt munkatársa: 

„Nyilvánvalóan sok volt, nem így kellett volna reagálnom. Én azért annyit elvárok egy embertől, hogy legalább köszönjön, ne csak így ledobja a 395 forintos evőeszköztartóját a pultomra a blokkjával együtt, és akkor találjam ki, hogy mit szeretne. Legalább valaki odaböki, hogy visszavét, de még annyi se volt. Le tudtam utána vele kommunikálni, hogy bankkártyára vagy levásárló-kártyára kéri a visszatérítést” – kezdte beszámolóját.

„Két hete folyamatosan nyomtam, aztán kicsit elszakadt a cérna. Nyilván nem így kellett volna reagálni” 

– fűzte hozzá.

Szerinte nagyon korrekt volt vele a cég:

„Mivel ekkora hírverést keltett az egész, egy ekkora multicég nem tudta megtenni, hogy engem megtartson. 

Nagyon köszönök nekik mindent, nagyon korrektek voltak velem, nagyon szerettem ott dolgozni, 1 éve voltam ott.”

Majd hozzátette:

„Megpróbáltak megtenni mindent, minden tiszteletem az övék, de nem tudtak megtartani sajnos. (…) Én a saját véleményemet írtam a papírra, de ettől függetlenül nem nyilvánulhat meg így egy ügyfélszolgálatos munkatárs.”

Nyitókép: MTI/EPA/EFE/Alejandro Garcia

 

Összesen 75 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.
Sorrend:
Krupp Skya
2024. január 28. 14:55
sternerregnix 2023. október 26. 08:08 Szerintem a Rasputin, orbánegyzseni vagy a reciprok lehetett a kedves vásárló. A Lajosst küldték be ezek kinn vártak rá az IKEA előtt aztán mentek elinni a pénzt.
Krupp Skya
2024. január 28. 14:48
-Kérem az ügyfélszolgálat vezetőjét! -Az ügyfélszolgálat vezetője aluszik. -Miért aluszik? -Mert neki most van az alvóideje. -Ne tegye le! Most velem nem fog kibaszni............................
Krupp Skya
2024. január 28. 14:43
A kereszt név az stimmelt, csak a vezeték név nem tetszett az Fasznak.
2024. január 06. 08:23 Szerkesztve
A helyzet az, hogy IKEA vezetése is hibázott, egy hét reklamációsosztályon, aztán egy hét pl. raktárba, piactéren, aztán egy hét raktár, és utána megint a reklamációsosztály, mert kell a feltöltődés!!!!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!